۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۲:۳۱
کد خبر: ۳۹۰۷۸
Jashn faregh tahsili ertebatat (15)

Jashn faregh tahsili ertebatat (18)


اولين جشن مستقل دانش‌آموختگي ورودي هاي ٩٠ دانشكده علوم اجتماعي و ارتباطات به همت باشگاه دانش‌آموختگان معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه علامه برگزار شد.


به گزارش عطنا اولين جشن مستقل دانش‌آموختگي دانشجویان ورودی 1390 دانشكده علوم اجتماعي و ارتباطات به همت باشگاه دانش‌آموختگان معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه علامه برگزار شد.


این همایش پنجشنبه ٢٣ ارديبهشت 95 در سالن همايش‌هاي صدرا در میدان ونک با حضور دانشجویان فارغ التحصیل تشکیل شد.


در این همایش، دكتر حسن ملكي (معاون فرهنگي ى اجتماعي)، دكتر فرقاني (رئيس دانشكده ارتباطات)، دكتر پناهي (رئيس دانشكده علوم اجتماعي) ، دكتر شالچي (مدير برنامه ريزي و نظارت معاونت فرهنگي)، دكتر محمودزاده (مدير فرهنگي دانشگاه)، دکتر مهدخت بروجردي (مدير كل روابط عمومي وزارت علوم و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی)، و اعضای هيئت علمي دانشكده علوم اجتماعي و ارتباطات حضور داشتند.


جشن مستقل دانش‌آموختگان ارتباطات و علوم اجتماعی با اجراي عبدالله روا و حضور هنرمنداني همچون ساعد سهيلي و گلوريا هاردي و رز رضوي، فضایی پرشور را برای ٥٠٠ دانشجوی مهمان، به وجود آورده بود که استقبال دانشجویان را به همراه داشت.


بخش اول این جشن شامل پخش كليپ‌هاي خاطره‌انگيز از دانشكده، سخنراني دكتر ملكي و دكتر فرقاني و دكتر پناهي و دكتر خانيكي بود.


در بخش دیگری از این همایش مراسم برش كيك فارغ التحصيلي و اجراي نمايش سنتي و همچنین اجراي گروه موسيقي دانشگاه برگزار شد. پس از آن مراسم قرائت سوگندنامه و كلاه انداختن و پذيرايي شام، پایان‌بخش این جشن بود.


با گزارش تصویری این جشن به یاد ماندنی همراه باشید.




عکاس: نازنين سروش
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار