۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۴۵
کد خبر: ۳۸۱۸۲
6

به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، این همایش ملی 27 اردیبهشت در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی، برگزارمی شود.


دکتر عباس اسدی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در نشست خبری این همایش اظهار داشت: هدف اصلی این همایش، بررسی و ارزیابی وضعیت کنونی و آینده حقوق ارتباطات و رسانه در ایران و جهان است و طی برگزاری آن با حضور استادان، محققان و صاحب نظران حوزه حقوق ارتباطات و رسانه بحث و بررسی و هم اندیشی در خصوص کارنامه آموزشی، پژوهشی و قانون گذاری حقوق ارتباطات دنبال خواهد شد.


وی گفت: برگزار کنندگان این همایش در نظر دارند تا نقاط قوت و ضعف وضعیت حقوق ارتباطات در ایران را مورد بررسی و بحث قرار داده و مسیر تاسیس دوره دکترای رشته حقوق ارتباطات در ایران را هموار کند.


اسدی بیان داشت: حقوق مطبوعات، حقوق حرفه ای روزنامه نگاران، حقوق رادیو و تلویزیون، حقوق خبرگزاری ها و سایت های اینترنتی، حقوق ماهواره و ارتباطات راه دور، حقوق فضای مجازی و فناوری های نوین ارتباطی، حقوق تبلیغات بازرگانی، حقوق روابط عمومی، حقوق مالکیت معنوی، حقوق سینما و تئاتر، حقوق بین المللی ارتباطات، آسیب شناسی آموزش حقوق ارتباطات در ایران از خمحورهای این همایش است.


لازم به ذکر است همایش ملی وضعیت کنونی و آینده حقوق ارتباطات و رسانه در ایران  از ساعت 8/30 الی 18 در سالن اجتماعات دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دانشکده ارتباطات برگزار می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار