۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۰:۴۸
کد خبر: ۳۷۷۷۵

Moghavemat


نشست هم اندیشی استادان دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، با موضوع «اقتصاد مقاومتی و الزامات آن» با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر احمد توکلی نماینده مجلس شورای اسلامی، و تعدادی از اعضای هیأت علمی برگزار شد.


به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، به همت دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه نشست هم اندیشی استادان دانشگاه  علامه طباطبائی با موضوع «اقتصاد مقاومتی و الزامات آن» بیست و یکم اردیبهشت برگزار گردید. در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین دکتر شهمیری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن خیرمقدم بر لزوم بررسی موضوع اقتصاد مقاومتی و الزامات آن توسط اعضای محترم هیأت علمی تأکید نمود.


در ادامه دکتر ویژه دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه علامه طباطبائی از دکتر احمد توکلی نماینده مجلس شورای اسلامی، دکترعباس شاکری رئیس دانشکده اقتصاد و دکتر فرشاد مومنی عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دعوت نمود تا در جمع استادان حاضر طرح بحث نمایند. پس از طرح مباحث  از سوی استادان مذکور، تعدادی از استادان حاضر جلسه به ارائه نقد و نظر پرداختند.


در پایان دکتر سلیمی رئیس دانشگاه ضمن تأکید بر موثر بودن برگزاری چنین جلساتی، پیرامون اقتصاد مقاومتی و الزامات آن مطالبی بیان نمودند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار