۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۰۱
کد خبر: ۳۷۱۳۲

به گزارش عطنا به نقل از مهر، در این جلسه، گزارش کمیسیون تخصصی شماره یک هیات رئیسه توسط فرهاد حسین زاده لطفی ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


همچنین موضوع امکان تسری قانون جامع خدمات رسانی جدید ایثارگران و جانبازان در تعیین حدنصاب قبولی آزمون زبان دانشجویان دوره دکتری تخصصی مطرح و مقرر شد قانون جامع خدمات رسانی درخصوص حدنصاب قبولی آزمون زبان نیز اعمال شود.


گزارش کمیسیون تخصصی شماره ۲ هیات رئیسه طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


گزارش کمیسیون تخصصی شماره ۳ هیات رئیسه توسط معاون اداری و مالی دانشگاه مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


در ادامه این جلسه درخصوص توسعه و تقویت بخش بین المللی واحد آیت‌الله آملی و بیمارستان این واحد مقرر شد اقدامات لازم برای تحویل بیمارستان واگذاری شده از طرف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عمل آمده و گزارش آن به هیات رئیسه ارائه شود.


همچنین در این جلسه، با تأسیس مرکز آموزش زبان خارجی از کالج زبان آکسفورد برای برگزاری دوره های آموزشی زبان های مختلف موافقت شد.


گزارشی از فعالیت های تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد و توسعه فعالیت های معاونت ورزش دانشگاه در سال ۹۵ نیز مطرح و مقرر شد برای تقدیر از قهرمانان تیم های ورزشی، برنامه ریزی لازم صورت گرفته و نسبت به اجرای برنامه های پیشنهادی معاونت ورزش اهتمام جدی صورت گیرد.


همچنین، موضوع تعیین تکلیف طرح های دانش بنیان و سرمایه گذاری واحدهای علوم و تحقیقات و نجف‌آباد مطرح و مقرر شد در کمیسیون دائمی استان مربوطه مطرح شده و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار