۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۴۸۵

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) ،بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در نامه‌ به معاون اول قوه قضائیه اعلام کرد: از قوه قضائیه تقاضا داریم بدون واهمه و شائبه با حکمی انقلابی در مورد مهدی هاشمی، عدالت خود را بار دیگر به ملت اثبات و دشمنان را رو سیاه کند.



بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در نامه‌ای به محسنی اژه‌ای، اعلام کرد: بسیاری از فسادها به خصوص مفاسد اقتصادی به پشتوانه جریان کثیف و البته قدرتمند زر و زور انجام گرفته است.


متن این نامه به شرح ذیل است:
«همان طور که مستحضر هستید مبارزه با مفاسد به خصوص مفاسد اقتصادی همواره یکی از مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های امام خامنه‌ای –حفظه الله تعالی– بوده است.

این مطالبه آنجا بیشتر اهمیت می‌یابد که متاسفانه بسیاری از فساد‌ها به خصوص مفاسد اقتصادی به پشتوانه جریان کثیف و البته قدرتمند زر و زور انجام گرفته است، لذا مبارزه با این گونه مفاسد ریشه‌دار و وسیع نیازمند عزم راسخ و عدم واهمه از فشار باندهایی خاص است.
بحمد الله قوه قضائیه جمهوری اسلامی به حق کفایت خود را در مبارزه با مفاسد مالی به اثبات رسانیده است و این ایمان قوه معزز قضائیه به ریشه کنی فساد، قابل ستایش و تقدیر است.


یکی از مصادیق این مبارزه بی واهمه با مفاسد، بدون در نظر گرفتن مناصب افراد خاطی، برخورد با معاون اول دولت دهم بود که نشان داد قوه قضاییه بدون در نظر گرفتن اشخاص و مناصب، تنها به احقاق حقوق ملت و گسترش عدالت می‌اندیشد، لذا بر خود فرض دانستیم تا از این اقدام انقلابی و شجاعانه آن قوه، تقدیر و تشکر مناسب به عمل آوریم.
یکی از پرونده‌هایی که به شدت تحت تاثیر و اعمال نفوذ باندهای فساد قرار دارد، پرونده بسیار قطور و خائنانه مهدی هاشمی است.


مسلما بیان اتهامات کثیر و البته کثیف و گستاخانه این مجرم تنها موجب اطاله کلام خواهد شد، اما بر هر فرد حق جو، پیگیر و البته دلسوز این نظام واضح و مبرهن است که اقدامات ننگ آور این آقازاده و خاندان هاشمی مصداق اقدام علیه امنیت ملی است.


فساد گسترده مالی مهدی هاشمی به خصوص در مسئله استات اویل بی شک به هر ناظر منصف و عادلی حق می‌دهد تا این آقازاده را مستحق اشد مجازات بداند.


بی شک امروز دستگاه قضا در برابر آزمونی دشوار قرار گرفته است. تسلیم در برابر فشار باندها و جریان‌های خاص و اعلام حکمی بدون تناسب با اتهامات امنیتی و مالی این مجرم، مسلما باعث بی اعتمادی ملت به دستگاه قضا و زیر سوال رفتن عدالت این قوه خواهد شد. لذا از حضرتعالی و آن قوه تقاضا داریم تا بدون واهمه و شائبه با حکمی انقلابی، عدالت و کفایت خود را بار دیگر به ملت و دانشجویان اثبات کند و دشمنان این ملت را رو سیاه گرداند.


اکنون که در آستانه طلوع سی و هفتم آفتاب عالم تاب انقلاب اسلامی قرار داریم ، از حضرتعالی و قوه قضائیه تقاضا داریم تا با اعلام حکمی متناسب با اعمال مجرمانه و ننگین مهدی هاشمی، خود را از آزمون اعتماد ملت و ایمان پروردگار سربلند بیرون آورد.»







ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار