۰۴ بهمن ۱۳۹۳ ۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۶۰۶


بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) در نامه‌ای به سخنگوی دولت یازدهم اعلام کرد: سوال دانشجویان از شما این است که آیا سفر وزیر خارجه به کشوری که صریحا از توهین به پیامبر(ص) حمایت می‌کند شایسته تقدیر ویژه است؟!




خبرگزاری فارس: دفاع از اقدام ظریف تاسف دارد/ بر باد رفتن عزت ملت را قوت دیپلماسی می‌دانند



به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی کشور ، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، نامه‌ای سرگشاده خطاب به سخنگوی دولت یازدهم منتشر کرد.


متن این نامه به شرح ذیل است:


« گویا سیل حملات و هجمه‌های بی سابقه دولت اعتدال به منتقدان تمامی ندارد. شنیدن اظهارات شما در زمینه بی عیب بودن حرکت ناشایست و شرم آور وزیر خارجه به شدت موجبات تحیر و تعجب د انشجویان مطالبه‌گر را فراهم آورد. جای بسی تعجب دارد که حضرتعالی به عنوان سخنگوی دولت اعتدال انتقادات به دولت را سخیف میخوانید و برباد رفتن عزت ملت را قوت دیپلماسی میدانید.


سفر وزیر امور خارجه به فرانسه و قدم زدن با رئیس دستگاه دیپلماسی منفورترین و جنایت کارترین کشور جهان موجبات سرافکندگی و شرمساری اقشار آگاه جامعه را فراهم کرد.


حال دفاع حضرتعالی از اقدام ننگین ایشان در میانه توهین‌های بی شرمانه به ساحت قدسی نبی رحمت بر عمق این تاثر و تأسف افزود. از حضرتعالی به عنوان نماینده دولت اعتدال تقاضا داریم با عنوان مجهول مشی سیاسی اعتدال، مقدسات و خطوط قرمز را قربانی سیاسی کاری و ساده انگاری نکنید.
این میزان از مسامحه کاری حضرتعالی به عنوان یک مقام عالی رتبه در جمهوری اسلامی واکنش شدید دانشجویان آگاه و انقلابی را به همراه داشته است. سوال دانشجویان از شما این است که آیا سفر وزیر خارجه به کشوری که صریحا از توهین به خاتم النبیین حمایت می‌کند شایسته تشکر و تقدیر ویژه است؟!
امید است با درایت دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد عذرخواهی و تغییر موضع حضرتعالی به عنوان سخنگوی دولت باشیم.

شاید لازم به یادآوری این مسئله باشد که ملت ایران هیچگاه آمریکای جنایت کار را به عنوان یک دولت قابل اعتماد محسوب نکرده و این قبیل حرکات ناشایست جز بر باد دادن عزت ملت هیچ دستاوردی به همراه نخواهد داشت.»


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار