۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ۰۹:۱۸
کد خبر: ۳۴۵۸۹

به گزارش عطنا به نقل از فارس، طه هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد در نظر دارد برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت، جایزه شیخ طبرسی را به آثار برگزیده قرآنی دانشگاهیان در 30 سال گذشته اهدا کند.


وی افزود: مهم‌ترین اقدام فرهنگی سال 95 در دانشگاه آزاد اجرایی شدن پیوست فرهنگی معاونت‌های دانشگاه آزاد است که در سال 94 تصویب شده بود، این پیوست شامل چشم‌انداز فرهنگی حوزه‌های مختلف، همچنین ارزش‌های فرهنگی، اهداف کلی، راهبردها و اهداف عینی هر حوزه است که در سال آینده اقدامات اجرایی این پیوست مورد نظر قرار می‌گیرد.


هاشمی همچنین تصویب طرح راه‌اندازی شبکه کابلی در خوابگاه‌های دانشجویی را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی از دیگر اقدامات بخش فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه آزاد عنوان کرد.


وی اضافه کرد: طرح استاد معتمد نیز ابتدا در واحدهای جامع و بعد واحدهای دیگر به مرحله اجرا رسید، قرار است در این طرح اساتید ساعاتی در دانشگاه حضور پیدا ‌کنند تا دانشجویان به آنان مراجعه کنند، زیرا گاهی ارتباط دانشجویان با دانشگاه بیشتر از خانواده است و استاد معتمد می‌تواند این خلاء را پر کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار