۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ۰۹:۳۵
کد خبر: ۳۴۴۰۸

1897061به گزارش عطنا به نقل از مهر، محمدعلی برخورداری گفت: برخی افراد مطرح می کنند که تعداد زیادی از دانشجویان این دانشگاه به کمیته انضباطی دانشگاه در سال گذشته احضار شده اند که این موضوع صحیح نیست چراکه تعداد دانشجویان احضار شده به این کمیته به تعداد انگشتان دست نیز نمی رسد.


وی افزود: برای اینکه تعداد مراجعه دانشجویان به کمیته انضباطی در این دانشگاه کم شود اقدام به ایجاد کمیته ای در معاونت فرهنگی دانشگاه کرده ایم که برخی تخلفات دانشجویان مانند کشیدن سیگار و بدحجابی برای مشاوره به این کمیته ارجاع داده می شوند.


رئیس دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: در این کمیته افراد دارای اطلاعات روانشناسی حضور دارند که بتوانند از نظر تربیتی بر روی دانشجویان تاثیر داشته باشند.


برخوداری اضافه کرد: اگر حضور دانشجویان در این کمیته استمرار داشت دانشجوی متخلف به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد.


وی عنوان کرد: برخی افراد تعداد دانشجویان معرفی شده به کمیته مربوط به معاونت فرهنگی را جمع کردند و این آمار را به عنوان تعداد دانشجویان احضار شده به کمیته انضباطی در این دانشگاه اعلام کردند که این موضوع صحیح نیست.


رئیس دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: از ابتدای مسئولیتم اعلام کرده ام که اجازه نمی دهم برای هیچ دانشجویی حکم بی دلیل صادر شود اما اگر دانشجویی تخلفی داشته باشد برای آن در کمیته انضباطی حکم صادر می شود.


برخورداری خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم با دانشجویان رابطه تعاملی داشته باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار