۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۵:۳۶
کد خبر: ۳۳۵۹

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) ، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی اردوی راهیان نور غرب کشور را به همراه بازدید از آثار تاریخی  و جاذبه های طبیعی استان کرمانشاه مختص کارمندان اداری دانشگاه برگزار می‌ نماید.


این معاونت با انتشار اطلاعیه ای به شرح زیر از کارکان اداری دانشگاه جهت حضور در این اردو دعوت بعمل آورده است :


1 ـ برای این اردو دو تاریخ 4 روزه جداگانه به شرح زیر در نظر گرفته شده است :


 تاریخ اول در اسفند93 : 24/12/93 لغایت 27/12/93


تاریخ دوم در فروردین94: 6/1/94 لغایت 09/01/94


جهت تعیین میزان فراوانی انتخاب همکاران از تاریخ های پیشنهاد شده برای اردو اعلام می گردد.


2- هنگام ثبت نام تاریخ 24/12/93 با کد 1(تاریخ اول) و تاریخ 06/01/94 را با کد 2 (تاریخ دوم)مشخص نمایید.


3- اولویت با اشخاصی است که زودتر ثبت نام نمایند.


4- افراد همراه می تواند شامل پدر، مادر، همسر و فرزندان باشد.


5- کودکان زیر 4 سال رایگان می باشد و صندلی به آنها اختصاص داده نمی شود(در صورت درخواست صندلی اختصاصی برای ایشان، نصف هزینه دریافت خواهد گردید و بایستی هنگام ثبت نام درخواست داده شود)، از کودکان 4 تا 7 سال نصف هزینه دریافت می گردد و از کودکان بالای 7 سال هزینه کامل دریافت خواهد شد.


6- محل اسکان اماکن آموزش و پرورش خواهد بود.


7- محل اسکان آقایان و خانم ها مجزا خواهد بود.


8- هزینه سرانه هر نفر(غیر از هزینه اتوبوس)  مبلغ 180000 تومان می باشد که همکاران 40% آن را یعنی 72000 تومان را پرداخت خواهند نمود.


9- از آنجایی که این سفر نیز مانند سفر راهیان نور جنوب کشور ویژگی های خاص خود را دارد، خواهشمند است از همراه آوردن اشخاصی که دچار کهولت سن، مریضی خاص و... می باشند خودداری فرمائید.


لذا با توجه به شرایط فوق خواهشمند است ابتدا تاسه شنبه مورخ21بهمن، از بین دو تاریخ فوق یکی را انتخاب نموده و اعلام نمایید و چنانچه برای اشخاصی برگزاری در هر دو تاریخ مقدور می باشد می توانند در هر دو تاریخ ثبت نام نمایند.


همچنین جهت ثبت نام مشخصات خود را(نام و نام خانوادگی، کد ملی، محل اشتغال، نوع استخدام،کد تاریخ سفر،تعداد و اسامی افراد همراه و نسبت آنها) از طریق سامانه اتوماسیون اداری برای مسئول برگزاری این سفر جناب آقای حبیب قلی پور ارسال نمایید. لازم به ذکر است شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر 88900023 می باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار