۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ۰۲:۰۳
کد خبر: ۳۱۳۹۶

دکتر جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه های تفصیلی و گسترده ای برای بهبود اوضاع دانشگاه ها دارد.


او افزود: بودجه دانشگاه ها نسبت به سایر سازمان ها و وزراتخانه هاٰ می بایست افزایش یابد و فضایی فراهم شود تا دانشجویان، علاوه بر کسب علم در دانشگاه ها، فعالیت های اجتماعی و سیاسی را با قدرت بیشتری دنبال کنند.


رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: در دو سال اخیر، اوضاع دانشگاه ها، نسبت به قبل بسیار بهتر شده است و با روندی که در پیش گرفته ایم، امیدواریم روزبه روز شاهد شکوفایی هر چه بهتر دانشگاه ها باشیم.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین تصریح کرد: دانشجویان به خوبی می توانند تغییرات به وجود امده در محیط دانشگاها را مشاهده کنند. در فضایی که امروز بر دانشگاه های ما حاکم شده،‌ زمینه ای برای بروز و ظهور نظرات متنوع شکل گرفته و همچنین امکان شکل گیری ارتباطات جدید با دانشگاه های بین المللی به وجود آمده است.


این استاد دانشگاه در ادامه تاکید کرد: فضای جدیدی که در دانشگاه ها شکل گرفته، می بایست توسعه یابد و در رأس توجه دانشجویان و دانشگاهیان قرار گیرد.


jasbi (1)


jasbi (2)

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار