۰۸ مهر ۱۴۰۳ ۱۰:۳۵
کد خبر: ۳۰۵۶۳۳

عطنا - بیانیه انجمن سواد رسانه‌ای ایران به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان منتشر شد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در هفته دفاع مقدس که ملت سربلند ایران با فداکردن شهدای بسیار، به دشمن دون خود نشان داد که حتی به قیمت جان جوانانش، یک وجب از خاک میهن خود را تسلیم استثمارگران جهانخوار نخواهد کرد، گرگان پنجه کشیده ای که رژیم بعثی را پیشدار خود قرار دادند تا در سایه تجاوز وحشیانه‌ی او به خاک پاک میهنمان، فرصتی برای غارت خود بیابند، اینک باز در سایه باند جنایتکار دست‌ساز دیگری بنام رژیم صهیونیستی، طمع به جان و مال و بلاد مسلمین دارند و حال که ملت ستمدیده فلسطین استقامت می کند و برادران مسلمانش به کمک او شتافته اند، دیوانه وار به هرسو پنجه می افکند و با سرپنجه‌های کثیف خود که از آستین شیطان بزرگ؛ آمریکای جنایتکار و بمب‌های یک تُنی‌اش بیرون آمده اند، شکم جوانان و کودکان و پیران و زنان را وحشیانه می درد و پنجه به خون کودکان و مردم بی گناه می آلاید تا سرهای مارهای روی دوشش را از خون مسلمانی سیراب کند که جرمشان دفاع از خاک و ناموس و وطن است.

ملتی که شهادت را نه تنها افتخار، بلکه حق خود می‌داند و شعارش این‌است که اگر کشته نشوی، می‌میری و چه افتخاری بالاتر از این که بجای مرگ در بستر، به نشان شهادت مفتخر شوی. جان شوی تا لایق جانان شوی.

در این میان، اگرچه دشمن پلید مسلمانان جهان، با به خون آلودن دندانهای همیشه گرسنه و پنجه‌های حریص و به خون آعشته‌اش، هر لحظه سبوعیت خود را بیش‌تر به رخ جهانیان می‌کشد، مردانی از جنس خدا، با شعار تحقق حق، گرفتن حق مظلوم و ایستادگی دربرابر ظالم نیز رخ به جهان نمودند تا مصداق آیه‌ی زیبای "مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا " باشند.

و ایستادند در مقابل ظالمی مجهز به ابزارهای بزرگ کشتارجمعی که پنجه خون آلود خود را باافتخار، از آستین علم و تکنولوژی بیرون می‌آورد! شیطان بزرگی که هرساله با زنگوله‌های خوش‌صدای رنگارنگش، دانشمندان جهان را با نشان دادن برگ سبزی می‌فریبد و بسوی خود می‌کشد تا از قدرت علم و تکنولوژی آنها برای سلطه‌ی ظالمانه‌ی بیش‌تر خود بر جهان استفاده کند و افتخار کند که نویدآور مرگ های بیش‌تر برای کودکان و مردم جهان بااستفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تریست که دستاورد دانشمندان و عالمان جهان است.

در عصری که پر از نامردی ها، ظلم‌ها و کشتارهای کفتارهای شیک‌پوشی‌است که وقتی دندان خون‌آلود خود را نشان می‌دهند، لاشخورها ایستاده برایشان کف می‌زنند، مردانی از جنس آب و آفتاب، یک‌تنه درمقابل همه‌ظلم‌هاو درنده‌خویی‌های این کفتاران، به دفاع از مردمان مظلوم و کودکانِ بی‌سرپرست مانده، می‌ایستند و خون خود را بهای آزادی انسان و انسانیت می‌کنند.

انجمن سوادرسانه‌ای ایران، شهادت سید حسن نصرالله؛ خورشید تابانِ مقابل دنیای ظلم و یاران رشیدش را به ساحت مقدس امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور لبنان، امت اسلام و همه انسانهای آزاده و حق طلب جهان، تبریک و تسلیت می‌گوید و یقین دارد که از خون هر شهید، جوانان‌حق‌طلب بیش‌تری سر بلند خواهند کرد که با مدد الهی و با کمک هم، ریشه ظلم و استبداد را در جهان خواهند سوزاند تا ان شاءالله بزودی شاهد ظهور مولای موعودی باشند که به واسطه‌ی وجود مقدسش، حق بر سراسر گیتی مستولی خواهد گشت.

اینک دلهای ما آکنده از اندوه شهادت مردان مرد و زنان آزاده‌ایست که اگرچه فراقشان دردی بر قلب‌های آزادگان جهان است، اما نور امیدی که از روشنای خون هر شهید به جهان می تابد، نویدبخش ظهور مولای جان‌هاست و زمینه ریشه‌کن شدن ظلم از جهان را فراهم می‌کند.


 انجمن سوادرسانه‌ای ایران

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
هنر و فرهنگ1
فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!
حمایت بی‌شرمانه شاهین نجفی از فحاشی و توهین عناصر ضدانقلاب به مردم ایران:

فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!

شاهین نجفی خواننده هتاک، فحش دادن را بخشی از ابزار کار خود و از سنت‌های خود و عناصر ضد انقلاب دانست و خواست که مردم فحاشی کردن را به عنوان بخشی از فرهنگ و سنت‌های خود بپذیرند!!
هنر و فرهنگ2
پایان انحصار رسانه‌ها
کرسی آزاد اندیشی

پایان انحصار رسانه‌ها

کرسی آزاداندیشی"پایان انحصار رسانه ها" باحضور نمایندگانی ازفعالان نمایش خانگی، وی او دی‌ها و سازمان صداوسیما برگزارمی‌شود.
دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد
معرفی کتاب: "دروازه بانی"، اثر پاملا شومیکر، ترجمه دکتر حسین افخمی:

دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد

بنابر نظر پاملا شومیکر، استعاره "دروازه‌بانی" را می‌توان برای هرموقعیت تصمیم گیری و با هرمیزان اطلاعات به کار برد؛ چه این انتقال از طریق کانال‌های جمعی و چه از طریق کانال های بین‌فردی باشد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار