۰۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۰۵۶۲۳

عطنا- دکترعلی‌اصغر کیا؛ رئیس دانشکده علوم ارتباطات، از برگزاری هفتمین همایش بین المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال با مشارکت بنیاد بازی‌های رایانه‌ای در ۲۰ و ۲۱ آذر ۱۴۰۳ در دانشکده علوم ارتباطات خبر داد.

هفتمین همایش بین المللی تحقیقات بازی های دیجیتال

مهمترین عناوین و محور‌های این همایش عبارتند از:

بازی‌های جدی، فن آوری‌های نو و کاربردها. (بخش ویژه). بازی‌های رایانه‌ای و هوش مصنوعی. بازی‌های رایانه‌ای و رمز ارز. بازی‌های رایانه‌ای رسانه و تکنولوژی‌های نو ظهور. بازی‌های رایانه‌ای و بازاریابی. بازی‌های رایانه‌ای و چالش‌های بازی سازی. بازی‌های رایانه‌ای، دیپلماسی و سیاست گذاری. بازی‌های رایانه‌ای، سواد بازی و خانواده. بازی‌های رایانه‌ای و زنان. زیست بوم بازی‌های رایانه‌ای در ایران. صنعت بازی در ایران و راه‌های عبور از تحریم. طراحی و محتوای بازی‌های رایانه ای. بازی وارسازی (گیمیفیکیشن). تجربه توسعه بازی سازی در ایران و جهان.

مهلت ارسال چکیده مقالات: ۱۵ آبان ۱۴۰۳
مهلت ارسال مقالات کامل: ۱۵ آذر ۱۴۰۳

از تمامی پژوهشگران و علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا با ارائه مقالات خود در این همایش شرکت کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به وب‌سایت همایش dgrconf.ir مراجعه فرمایید.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
هنر و فرهنگ1
فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!
حمایت بی‌شرمانه شاهین نجفی از فحاشی و توهین عناصر ضدانقلاب به مردم ایران:

فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!

شاهین نجفی خواننده هتاک، فحش دادن را بخشی از ابزار کار خود و از سنت‌های خود و عناصر ضد انقلاب دانست و خواست که مردم فحاشی کردن را به عنوان بخشی از فرهنگ و سنت‌های خود بپذیرند!!
هنر و فرهنگ2
پایان انحصار رسانه‌ها
کرسی آزاد اندیشی

پایان انحصار رسانه‌ها

کرسی آزاداندیشی"پایان انحصار رسانه ها" باحضور نمایندگانی ازفعالان نمایش خانگی، وی او دی‌ها و سازمان صداوسیما برگزارمی‌شود.
دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد
معرفی کتاب: "دروازه بانی"، اثر پاملا شومیکر، ترجمه دکتر حسین افخمی:

دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد

بنابر نظر پاملا شومیکر، استعاره "دروازه‌بانی" را می‌توان برای هرموقعیت تصمیم گیری و با هرمیزان اطلاعات به کار برد؛ چه این انتقال از طریق کانال‌های جمعی و چه از طریق کانال های بین‌فردی باشد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار