۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۲۰:۰۴
کد خبر: ۳۰۵۴۱۲

عطنا- در راستای اجرای سیاست های عمومی دانشگاه علامه طباطبایی در ایجاد فرصت های لازم برای برقراری ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و با همت روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی در تدارک بازدیدهای علمی از شهرک های صنعتی، دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی، فرصت مواجهه علمی و عملی با آموزه های دانشگاهی خود را یافتند.

در این بازدید علمی که 16 اسفند 1402 با همکاری وزارت صمت و شرکت شهرک های صنعتی شمس آباد تهران صورت پذیرفت، دانشجویان رشته مدیریت صنعتی دانشگاه علامه از 2  کارخانه صنعتی ، ابزار آلات آروا و توسعه تجارت آریا بازدید کردند و از نزدیک با کاربرد های آموزه های خود در صنعت و نیز کارخانجات کشور آگاه شدند.

بازدید علمی، آموزشی جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی از صنایع شهرک صنعتی شمس آباد، در راستای تحقق سیاست های کلی دانشگاه علامه طباطبایی در برقراری ارتباط بین دانشگاهیان با صنعت، درک درست از نیازهای جامعه و صنایع موثر در کشور و نیز یادگیری عمیق و عملی دانشجویان مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی تدارک دیده شده بود که به نقل از دانشجویان بازدید کننده، این رویداد سبب گسترش بینش و نگرش آنها پیرامون آموزه های خود در دانشگاه گردید و معتقد بودند این اقدامات می تواند موجب شود که آنها بتوانند بطور دقیق با مهارت هایی که نیاز به فراگیری آنها دارند تا بتوانند در دنیای خارج از دانشگاه موثرتر واقع شوند، آشنا شوند.

طی این بازدیدها، در کنار اساتید دانشگاه همراه با دانشجویان، مدیران این کارخانجات نیز با دانشجویان همراه شدند و علاوه بر توضیحات لازم از فرایند ها، سوالاتی که در ذهن دانشجویان بود را پاسخ دادند.

خبرنگار عطنا: امیربهادر صوفی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                                       روبینو

           بله              ایتا            

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار