۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۱۳۷

عطنا - شما تا به اینجا با توجه به مواردی که در مقاله های قبلی گفته شده است متوجه شده اید که این فضا میتواند چه ویژگی ها و یا چه پتانسیلی برای کسب درامد باشد و شما چقدر می توانید از این فضا کسب درآمد داشته باشید ، ولی سوال اصلی این است که : آیا همه ی افراد می توانند در فضای مجازی موفق شوند؟

جواب ما صورت قطعی بله است در ادامه به صورت جزیی به این موضوع می پردازیم. فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی فضایی است که شما می توانید فراتر از ذهن خود در آن فعالیت کنید . به صورت کلی به هیج عنوان اهمیتی ندارد که شما آقا هستید و یا خانم ، خانه دار هستید و یا شاغل ، بسیار جوان هستید و یا پا به سن گزاشته اید ، توانایی های به خصوص دارید و یا ندارید ، مدرک تحصیلی بالا دارید و یا ندارید ، به هیچ عنوان این موارد ذکر شده اهمیتی ندارد زیرا شما می توانید به هر نوعی که میخواهید فعالیت کنید با هر سن و سالی که هستید حتی مواردی را می توانیم برایتان مثال بزنیم که افراد دچار معلولیت های جسمی و یا حتی معلولیت های ذهنی هستند ولی در این فضای مجازی به ویژه شبکه ی اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کنند و موفق نیز هستند . ولی دلیل آن چیست که همهی افراد می توانند در این فضا فعالیت کنند و موفق شوند به صورت کلی می تواند به چند دسته تقسیم کرد:

دسته ی اول : شما درمرحله ی اول خود را فردی میبینید که صرفا از روی علاقه پا به این فضا می گذارید و می خواهید تا از سر کنجکاوی بدانید که در این فضا چه خبر است و حتی فعالیت نیز انجام می دهید ولی ، پشت فعالیت خود هیچ نوع چرایی وجود ندارد همیشه اوقات افرادی که در این دسته وجود دارند ، وقتی که با چالشی رو به رو می شوند نا امید شده و مطمینا پس از مدتی فضای کاری و تجاری آن ها دپار فرسایش می شود و چاره ای جز تسلیم شدن و رها کردن این فضا ندارند و نا امیدانه و گاها طلبکارانه از این فضای مجازی خداحافظی کرده و تا پایان عمر یک تجربه ی تلخ همراه خود دارند .
 
دسته دوم : افرادی هستند که در ابتدای شروع کار خود ، چرایی انجام این کار را می دانند و می دانند به چه علت شروع کردند ویا حتی در طول مسیر چرایی خود را پیدا می کنند ، این دسته از افراد هر سختی و چالشی در مسیر خود ایجاد شود را به خوبی در ابتدا می توانند کنترل کنند و از طرفی نسبت به چالش ها احساس منفی ندارند زیرا می داننذ این چالش های مسیر است که می تواند کیفیت کار آن ها را بیشتر کند و حتی به شخصیتشان جلا دهد و این افراد قطعا تبدیل به افراد موفق در این سیستم تجاری تبدیل می شود.

نتیجه گیری : همه ی افراد این قابلیت را دارند که تبدیل به فردی موفق در تجارت شبکه های اجتماعی شود ، جنسیت ، سن ، ملیت ، قومیت در این تجارت اهمیتی ندارد ، آن چیزی که همیشه مورد تایید است چرایی شما است ، صبر و استقامت شما نسبت به چالش های مسیر است ، تلاش کردن مستمر و بی وقفه شما برای اهداف تجاری شما در است ،  و.... و اصلا و به هیچ عنوان مواردی مانند جنسیت و.... ارزشی ندارد تا زمانی که شما بدانید برای چه چیزی یا چه کسی قرار است تلاش کنید و بدانید مسیری که قرار است شما طی کنید و چه  نتایج تجاری برای شما و خانواده و افراد زندگی شما ایجاد می شود زمانی که شما بتوانید نتایجی در این فضا کسب کنید . موفقیت شما می توانید نوع نگرش افراد را حتی نسبت به شما تغییر دهد ، به عنوان نکتی پایانی در این مقاله می توان نوعی شعاری را بیان کرد و آن هم است.

هیچ چیزی نمی تواند سد کننده را شما در تجارت شبکه های اجتماعی باشد و شما می توانید موفق شوید در صورتی که بتوانید ذهن پویا و آماده ی تغییر برای مراحل بهتر و کاملتر داشته باشید.

حسین علائیان
کارشناسی مطالعات ارتباطی
دانشگاه علامه طباطبایی

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار