۱۸ تير ۱۴۰۲ ۰۷:۱۲
کد خبر: ۳۰۵۰۶۵

عطنا - اقدام هوشمندانه دانشحویان دانشگاه علامه طباطبایی در مقابل سفارت فرانسه در تهران، استانداردهای دوگانه در بازتاب خبر درگذشت مهسا امینی و قتل «ناهل» نوجوان ۱۷ ساله فرانسوی را به نمایش گذاشت.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) با فضاسازی و نصب بنرهایی با عنوان "چشم‌هایی که بسته شد!" در مقابل سفارت فرانسه، استاندارهای دوگانه در بازتاب خبر درگذشت مهسا امینی و قتل نوجوان فرانسوی در این کشور را از سوی رسانه های غربی مورد انتقاد قرار داد.
اقدام هوشمندانه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی مقابل سفارت فرانسه
بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) با فضاسازی و نصب بنر‌هایی با عنوان "چشم‌هایی که بسته شد! " در مقابل سفارت فرانسه، استاندار‌های دوگانه در بازتاب خبر درگذشت مهسا امینی و قتل نوجوان فرانسوی در این کشور را از سوی رسانه‌های غربی مورد انتقاد قرار داد.
این دانشجویان با نصب تصاویری از انعکاس اخبار وقایع کشور پس از فوت مهسا امینی  در رسانه‌های غربی در مقابل بنری که با صفحه سفید و بدون انتشار عکسی از وقایع اخیر فرانسه پس از قتل نوجوان فرانسوی در این کشور ایجاد شده است مقابل سفارت فرانسه در تهران، به برخورد دوگانه رسانه‌ها و کشور‌های غربی دربرابر این دو اتفاق مشابه اشاره کرده و این تناقض را در مقابل دیده افکار عمومی و رهگذران قرار داده است.
اقدام هوشمندانه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی مقابل سفارت فرانسه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار