۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۱۹
کد خبر: ۳۰۵۰۰۱

عطنا - به صورت کلی در مقاله قبلی در مورد دراپ شیپینگ صحبت شد. در این مقاله میخواهیم خیلی جزیی تر به این موضوع بپردازیم.

به صورت کلی در دنیا حدود 5 سال است که موضوع دراپ شیپینگ مورد صحبت و مورد استفاده همگان است به صورت کلی در این روش سعی می شود که محصول تولید از سمت تولید کننده در کمترین زمان خود به دست مصرف کننده برسد و در این بین مواردی مثل انباردار ، عمده فروش و خرده فروش وجود داشته که خود بر روی یک محصول درصدی را اضافه می کردند.

برای مثال شما خودکاری را تصور کنید که از سمت تولید کننده هزینه ی تولید یک خودکار با قیمت 500 تومان تمام شده است ولی با قیمت 2000 تومان به دست مصرف کننده ی نهایی میرسد این یعنی 1500 تومان افزایش افزوده قیمت به محصول که در انتها مصرف کننده باید آن را پرداخت کند که این سیراز تولید به مصرف در چرخه ی سنتی است ولی در روش نوین دراپ شیپینگ شما محصولی را از خود تولید کننده تهیه کرده و مستقیما به دست مصرف کننده می رسانید که موارد ارزش افزوده خود مستقیما سود شما برای این کار است و حال سوالی که پیش می آید چه محصولاتی مناسب این کار است و در چه بستری باید برای فروش اقدام کرد و چگونه میتوان معرفی کرد؟

شما میتوانید تمامی محصولاتی که مدنظرتان هست را با قیمت کم تهیه کرده و با سود بالا به فروش برسانید ولی پیشنهاد میشود که سعی کنید از مواردی برای فروش محصول استفاده کنید که در جامعه خواهان زیادی داشته باشد و این محصولات آن نیاز به برندسازی مجدد نداشته باشد وبرای دراپ شیپینگ این دسته از محصولات مناسب ترین نوع محصولات هستند . برای مثال محصولات آرایشی و بهداشتی همواره از محبوبیت بالایی در جامعه ی ایران دارند و شما با کار کردن بر روی یک برند خاص آرایشی میتواند به سادگی محصولات خود را بفروشید و همینطور تعداد بالای فروش میزان سود شما را نیز بالاتر میبرد.

سوال بعدی که مطرح میشود این است که در چه بستری میتوان دراپ شیپینگ انجام داد ؟ در مقاله های قبلی به صورت کلی گفته شد که در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام بهترین فضای تجاری برای معرفی محصولات به روش دراپ شیپینگ است، زیرا می توانید مخاطبان زیادی را تحت تاثیر محصولات خود قرار دهید و از طرفی میزان هزینه ی شما برای فعالیت های تجاری بسیار کمتر بوده گاها دیده شده که افراد در فضای سنتی نیز عمل دراپ شیپینگ را انجام میدهند که میتواند خوب و سود آور باشد ولی بهتر است که شما از روش های نوین و بستر های آینده دار برای محصولات تجاری خود استفاده کنید تا مسیر رشد شما هموار تر از همیشه باشد .

سوال بعدی که مورد بحث است  این است که چگونه می توان با استفاده از روش دراپ شیپینگ معرفی بهتری برای محصولات خود داشت و یا اینکه چگونه حتی میتوان محصولات خود را به افراد معرفی کنیم ؟

موضوع اول این است که شما میخواهید در فضای مجازی دراپ شیپینگ انجام دهید یا ذر فضای سنتی ؟ در فضای سنتی هزینه ی معرفی محصولات  بسیار بالا است و روش پیشنهادی بنده به خود شما به هیچ عنوان این روش معرفی نیست زیرا هم زحمت بسیار به دنبال دارد و هم بسیار هزینه ای بالایی دارد و میزان جواب دهی آن برای شما کمتر است . در مقاله های بعدی به صورت جزیی در مورد تبلیغات و  تبلیغ کردن صحبت میشود ولی به صورت کلی عمل تبلیغ کردن میتواند روند رشد شما را با سرعت بیشتری جلو ببرد شما میتوانید با تبلیغات درست و اصولی در فضای مجازی اقدام به معرفی محصول خود به جامعه ی هدف و یا مخاطبان خواهان محصول خود کنید که فضای مجازی این پتانسیل را در اختیار شما قرار میدهد که شما با کمترین میزان قیمت جامعه ی هدف خود را انتخاب کرده و یا انجام عمل تبلیغات درست و اصولی در این فضا میزان فروش خود را افزایش دهید و به همان اندازه با توجه به اینکه شما عمل دراپ شیپینگهم انجام میدهید سود شما نیز بیشتر میشود ، پس تبلیغات اصولی در فضا می تواند بهترین مکان برای معرفی محصولات شما باشد.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار