۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۳۸
کد خبر: ۳۰۴۷۴۱

عطنا - در آستانه نیمه شعبان، میلاد عقل و علم و نور و عظمت و قدرت و شوکت الهی هستیم. آمدنش را از آدم تا خاتم ، بشارت دادند. او را نجات دهنده بشریت در طول و عرص جغرافیای طبیعی و سیاسی جهان‌ می دانیم.، پس از آن که دنیا پر از جور و ظلم شده است.

اگر در آن چه از آغاز هزاره سوم از ۲۰۰۰ تا کنون در سطح حوزه بین الملل رخ داده است کمی تامل کنیم، و به سرعت و گستره این تغییرات توجه کنیم، درمی یابیم که جهان سیاست و قدرت به گونه ای بنیادین در حال پوست انداختن و جابجا شدن است. از بک سو، نظام هژمونی آمریکا به عنوان مهم ترین بازیگر و برترین نماد ثروت و قدرت جهانی در قرن بیستم اکنون به درستی فهمیده است که جهت و مقصد نهایی این تغییرات به نفع وی تمام نمی شود و اگر ساکت بماند ، این تغییرات در نهایت جهانی دیگر را رقم خواهد زد که در آن دیگر نظام تک قطبی سرمایه داری کدخدای بین الملل نیست.

مدت هاست که اندیشکده ها و اندیشمندان در غرب، وضعیت جدید را در مطالعات آینده نگاری خود گوشزد کرده‌اند. آنان به خوبی نشان داده‌اند که جهان در آستانه پیچ تاریخی بزرگی است که پس از آن نوعی از هندسه قدرت ظهور خواهد کرد که در آن قدرت از غرب به شرق منتقل می شود و ناباورانه باید شاهد شکل گیری نظم جدید بدون حضور آمریکا باشند .بازیگران جدیدی مانند چین، روسیه و ایران در هندسه حدید قدرت جهانی حضور پیدا می کنند که در این صورت امکان تحقق رؤیای نظام تک قطبی آمریکایی را برای همیشه سردمداران کاخ سفید باید از سر خود بیرون کنند.

بدون آن بخواهم توجیهی برای ناکارآمدی ها ، بی توجهی ها، غفلت ها ، و سیاست های نادرست در زمینه های عدالت اقتصادی و اجتماعی و یا ضعف مدیریتی داشته باشم، اما جنگ ترکیبی و شناختی و رسانه ای سران کاخ سفید و با اقدامات تروریستی رزیم صهیونیستی و دیگر جیره خوران داخلی و منطقه‌ ای آنان را در نا امن کردن ایران ، در سیاه نمایی کلان در ایران، در ابجاد فتنه و آشوب های سراسری و در یک کلام در براندازی را دقیقا با سقوط نظم سیاسی موجود نظام هژمونی سرمایه داری در ارتباط مستقیم می دانم .

دجال آخرالزمانی ظهور کرده است و این دجال چیزی نیست، جز فرهنگ و تفکر و تمدن نظام سرمایه داری آمریکایی صهیونی ، که دست و پا می زند تا به لطف هزاران سایت در اینترنت و صدها شبکه در ماهواره و صدها تربیت شده تفکر و اندیشه لیبرال دموکراسی آمریکایی در جهان ، ایران را که که خانه اصلی و کانون مرکزی ظهور قایم آل محمد است را دچار تلاطم و آشفتگی کنند.

امروز بیش از هر زمان دیگر ذهنیت مردم جهان و خواست و نیازهای آنان بعد از شکست تمامی ایسم های شرقی و غربی و التقاطی ، به سمت و سوی رهبری از جنس دیگر است. مردی از جنس انبیاء و اولیای الهی که قادر است ، بنیان های شرک و کفر و نفاق را یکجا در هم بکوبد و بساط عدالت و امنیت و آرامش را بر پایه علم و عقل و انصاف و مردم محور ، در گستره جغرافیای جهانی بگستراند.

و آن کسی نیست، جز مهدی موعود که در تمامی کتب انبیاء الهی وعده آمدن آن داده شده است و خمینی کبیر ، وعده اش را به ما داده است و رهبری عزیر در حال آماده سازی این استقبال جهانی است. ان شالله به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.

نویسنده: ابوالقاسم فاتحی دهاقانی

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار