۰۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۲۱
کد خبر: ۳۰۴۶۰۴

عطنا - مسابقات مدل سازمان ملل متحد با میزبانی هند و ویتنام برگزار شد و علی عسگری دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی موفق به کسب مقام کاندیدای برتر مدل سازمان ملل متحد شد.

افراد حاضر در این مسابقه به عنوان نمایندگان هر کشور معرفی شده  و آقای علی عسگری دانشجوی علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی با شرکت در این کنفرانس در جدول کشور های برتر در این کنفرانس قرار گرفت و موفق به کسب مقام کاندیدای برتر مدل سازمان ملل متحد به عنوان نماینده ایران و دانشگاه علامه طباطبایی شد.

مراسم تقدیر از این دانشجو در دانشکده حقوق و علوم سیاسی توسط دکتر مجید عباسی رئیس این دانشکده و دکتر مؤمنی معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی انجام گرفت.

در مسابقات مدل سازمان ملل یک مدل مشابه با سازمان ملل شبیه سازی شده و نمایندگان علمی دانشگاهها یا کشورها بر اساس ارائه انجام شده انتخاب و موفق به صعود به مرحله بعد می شوند. در آخر ۵ نماینده علمی دانشگاه ها یا کشورهای برتر گواهی دریافت کرده و به عنوان بهترین نمایندگان در مدل سازمان ملل شناخته میشوند.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار