تجمع دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ؛
۰۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۰۵
کد خبر: ۳۰۴۳۳۴

عطنا - ظهر امروز هشتم آبان ماه جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ تجمع و راهپیمایی کردند.

در انتهای این راهپیمایی مراسم سوگواری و نوحه خوانی برگزار شد و سپس دکتر عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در سخنان کوتاهی ضمن عرض تسلیت به مناسبت این واقعه جانگداز گفت: شاهد اجماع بی سابقه معاندین نظام بر علیه نظام جمهوری اسلامی هستیم، ولی افراد بسیار زیادی نیز آماده دفاع از نظام هستند.

وی افزود: اعتراضات دانشجویی باید مبتنی بر منطق و رعایت نظم و قانون و بدون توهین باشد. دانشجویان امید نظام هستند.روند فعلی و سردادن شعارهای هنجارشکن، مزاحمت برای مجموعه دانشگاه بوده و برخی از این اقدامات نیز جرم است. هیچ فضای بسته ای در دانشگاه وجود ندارد و شما می توانید ایده هایتان را در فضای منطقی مطرح کنید.

رئیس دانشگاه ادامه داد: راه حل مشکلات کشور اصلاح است. ولی رفتار براندازانه و اینکه نخواهید صدای دیگران را بشنوید غیرقابل قبول است. ما برای گفتگو و اعتراض فضا در اختیار شما قرار می دهیم. شاهد آنچه در شیراز رخ داد بودید. شک نکنید داعشی ها اگر می توانستند خشونت خود را به دانشگاه می کشاندند.

معتمدی تصریح کرد: معترضان باید مسئولیت تجمعات خود را بپذیرند و این گونه نمی شود ادامه داد. ما دوست داریم با عشق صدای شما را بشنویم. ولی توهین به اساتید و سایر دانشجویان و هنجارشکنی قابل قبول نیست. در مورد پیامد رفتارهای خود فکر کنید. مخالفت با هم نباید موجب تنفر از هم شود. ما باید علیرغم تفاوت فکر جانمان را فدای هم کنیم.دشمن می خواهد ما را به هم بدبین کند. ما فضا را برای گفتگو در چارچوب قانون باز نگه می داریم.

وی در پایان گفت: بی نزاکتی، عدم رعایت قوانین حضور و غیاب و غیبت غیرموجه و قانون شکنی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و افراد متخلف به کمیته انضباطی احضار می شوند. البته اگر افراد متخلف متنبه شوند، ما با آنها لجبازی نمی کنیم. اما این امر باید برای ما ثابت شود.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار