۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱
کد خبر: ۳۰۴۲۸۶

عطنا - با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه دانشجویان، به اطلاع دانشجویان محترم متقاضی وام های دانشجویی  می رساند که ثبت تقاضای وام در سامانه دانشجویی صندوق رفاه (پورتال) www.bp.swf.ir  از تاریخ 21/07/1401 فعال می باشد و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.

براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:

1- اولویت پرداخت وام با دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت است.
2- پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل، پس از بهره مندی دانشجویان غیر شاغل و در صورت وجود اعتبار مازاد وام شهریه امکان پذیر است.
3-  دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نمی باشند. (درخواست سایر وام ها بلامانع است).
4- سنوات مجاز جهت درخواست وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته 4 نیمسال تحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته 8 نیمسال تحصیلی است.
5-دانشجویان ورودی جدید و ورودی سال های گذشته که برای اولین بار اقدام به ایجاد پرونده یا ثبت مقطع جدید در پورتال دانشجویی می نمایند، صرفا با ارائه نسخه جدید سند تعهد امکان دریافت وام را خواهند داشت.

برای مطالعه اطلاعیه کامل و اطلاع از شرایط اینجا را کلیک کنید.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار