۰۵ شهريور ۱۴۰۱ ۱۳:۴۳
کد خبر: ۳۰۴۱۲۸

عطنا - عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با تاکید بر اینکه این دانشگاه در بین دانشگاه‌های تهران کمترین میزان شهریه را از دانشجویان نوبت دوم و دانشجویان پردیس دریافت می‌کند، گفت: امسال تغییراتی در شهریه دانشگاه علامه توسط هیات امنای این دانشگاه لحاظ شده است، علیرغم این تغییرات هنوز شهریه‌های دانشگاه علامه طباطبائی در حد ۵۰ تا ۷۰ درصد دانشگاه های تهران است.

وی با بیان اینکه در سال جاری متوسط رشد شهریه‌های دانشگاه علامه طباطبائی برای شهریه ثابت و متغیر در دوره دکتری نوبت دوم و پردیس حدود ۳ درصد است، گفت: متوسط رشد شهریه‌های دانشگاه علامه طباطبائی برای رشته‌های ارشد نوبت دوم علوم انسانی حدود  ۲۰ درصد، برای ارشد نوبت دوم غیر علوم انسانی حدود ۲۱ درصد، برای ارشد پردیس در علوم انسانی حدود ۱۵ درصد و در غیر علوم انسانی حدود ۲۰ درصد و برای دوره کارشناسی نوبت دوم علوم انسانی حدود ۳۲ درصد و کارشناسی غیر علوم انسانی حدود ۵۰ درصد است.

شهریه های دانشگاه علامه طباطبائی همچنان در پائین ترین مبلغ نسبت به سایر دانشگاه های تهران

رئیس دانشگاه غلامه طباطبائی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد شهریه های دانشگاه علامه طباطبائی همچنان در پائین ترین مبلغ نسبت به سایر دانشگاه های تهران است با این وجود طی اطلاعیه ای به اطلاع دانشجویان رسانده شده است که دانشگاه امکان تقسیط شهریه متغیر تعدادی از دانشجویان را دارد.

وی گفت: دانشجویان خواستار دریافت شهریه باید برای ثبت درخواست خود به نشانی اینترنتی erp.atu.ac.ir یا وب سایت اصلی دانشگاه atu.ac.ir، بخش خدمات الکترونیک، اتوماسیون اداری دانشگاه مراجعه کنند.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار