۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۵۸
کد خبر: ۳۰۴۱۰۵

عطنا - فرصت ارسال چکیده مقالات همایش بین المللی اربعین که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود، تا 5 شهریور تمدید شد.

بنا بر اعلام دبیرخانه این همایش همچنین چکیده هایی که تا این تاریخ دریافت شوند، در کتاب مجموعه چکیده های مقالات تا 14 شهریور منتشر خواهند شد.

مهلت ارسال متن کامل هر مقاله تا 30 دی ماه 1401 است و مقالاتی که تا این تاریخ دریافت شوند، در کتاب مجموعه مقالات تا پایان سال جاری منتشر خواهند شد. 

علاقمندان در صورت اختلال و عدم امکان ارسال چکیده مقاله از طریق سامانه همایش؛ می توانند چکیده مقاله تهیه شده را به شماره تلفن  09012634764 واتس اپ کرده و یا به ایمیل mt.karami@yahoo.com ارسال نمایند.

زبان برگزاری پنجمین همایش بین المللی اربعین 14 شهریور ماه سال 1401 است واین همایش در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود. 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02126402630 تماس گرفته یا به وب سایت https://arbaeen.atu.ac.ir مراجعه کنند. 

مهم ترین اهداف پنجمین همایش بین المللی اربعین عبارتند از:

بررسی ابعاد اجتماعی و فرهنگی اربعین،شناسایی ظرفیت های اربعین به عنوان الگوهای فرهنگی، اقتصادی و حکمرانی در مقابل الگوهای به اصطلاح جهانی، آینده پژوهی جامعه نوین در حال تکوین با اتکا به ظرفیت هایی که آئین اربعین به جوامع ارائه می کند، طراحی سبک زندگی حسینی که برای همه جوامع بشری اعم از مسلمان و غیرمسلمان قابل اعمال است، طراحی الگوی نوینی از تجدد که مسیری متفاوت از مدرنیته پیش روی بشریت قرار خواهد داد، ایجاد امید نظری و انضمامی در مشتاقان جامعه ای متجدد مایوس از الگوهای سرمایه داری و سوسیالیستی.
 

فرصت ارسال چکیده مقالات همایش بین المللی اربعین تا 5 شهریور تمدید شد

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار