۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ۰۹:۵۷
کد خبر: ۲۹۸۸۸

به گزارش عطنا به نقل از فارس، ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به محدود بودن منابع دولتی، گفت: به همین دلیل ما نمی‌توانیم پاسخگوی تمام نیازهای دانشجویان باشیم، از همین رو به دنبال جذب حمایت‌های خیرین هستیم تا با کمک خیرین بتوانیم خدمات بیشتری را به دانشجویان ارائه دهیم.
وی افزود: خوشبختانه طی توافقنامه‌ای که با بنیاد قلم‌چی داشتیم 400 نفر از دانشجویان مستعد کم بضاعت در دانشگاه‌های ایرانشهر و چابهار حمایت ویژه مالی و از بورسیه تحصیلی بهره مند خواهند شد که امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین دیگر از دانشجویان کم بضاعت در دانشگاه‌های مختلف هم حمایت کنیم.
یزدان‌مهر با اشاره به درخواست تشکل‌های صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور برای رفع برخی از مشکلات، ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان برنامه‌های متعددی برای بهبود و ارتقای خدمات رفاهی به دانشجویان در راستای افزایش رضایتمندی آنان و ارائه خدمات توأم باکرامت انسانی در دست اقدام دارد.
وی گفت: پرداخت وام ویژه دکتری، افزایش نرخ برخی وام‌ها، برقراری تسهیلات ویژه و جدید با جلب حمایت نهادهای عمومی و غیردولتی نظیر پرداخت وام‌های تحصیلی از سوی بنیاد علوی و وام‌های اشتغال، کارآفرینی و ودیعه مسکن و ازدواج دانشجویی از سوی صندوق کار آفرینی امید به صورت قرض الحسنه از برنامه‌های این صندوق در راستای رضایت بیشتر دانشجویان است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار