۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۰۳
کد خبر: ۲۸۴۹۵

به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، دکتر سید ضیاءهاشمی در حاشیه افتتاح پیاده‌راه انقلاب و در جمع خبرنگاران ضمن تبریک پیشاپیش 22 بهمن، اظهار کرد: دانشگاه تهران و خیابان انقلاب برای آنان که انقلاب را می‌شناسند مکان بسیار خاطره‌انگیزی است. بسیاری از تظاهرات‌های انقلاب اسلامی از این محل آغاز و علاوه بر آن اینجا محل تجمع بسیاری از محفل‌های مهم و تاثیرگذار در جریان انقلاب و پس از آن بوده است.
وی ادامه داد: مقابل دانشگاه تهران از سال 1332 محل تجمع دانشجویان در تظاهرات ضداستکباری بوده است به همین دلیل این نمایشگاه یادآور ایفای نقش برجسته دانشگاه و دانشگاهیان در جریان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.
هاشمی در ادامه به مدت زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز تا 22 بهمن ماه پذیرای مردم و دانشگاهیان است و در 22 بهمن ماه نیز پیاده‌راه انقلاب، محل و نقطه اتصال دانشگاهیان و اعضای وزارت علوم برای پیوستن به صفوف راهپیمایی 22 بهمن است.
در پیاده راه انقلاب دانشگاه‌های مختلف ازجمله علمی کاربردی، امیرکبیر، پیام نور، علم و صنعت، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، تهران، فنی و حرفه‌ای، هنر و تربیت دبیر شهید رجایی دارای غرفه‌هایی به منظور ارائه دستاوردهای خود هستند.
همچنین فضل‌الله ایرجی مدیر کل فرهنگی دانشگاه تهران نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پیاده راه انقلاب برخی از دانشگاه‌ها دستاوردها و توانمندی‌هایی را که طی مدت 37 سال پس از انقلاب اسلامی کسب کرده‌اند را به نمایش گذاشته و اطلاع‌رسانی خواهند کرد.
مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد:‌ این نمایشگاه از امروز آغاز به کار کرده و در روز 22 بهمن نقطه و محل اتصال دانشگاهیان و مسئولان وزارت علوم به صفوف راهپیمایان 22 بهمن خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار