۲۶ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۸۲۸۴۰
مراسم دانش آموختگی دوره های MBA و DBA مرکز آموزش های تخصصی آزاد دانشگاه علامه طباطبائی

مراسم دانش آموختگی دوره های مدیریت MBA و DBA مرکز آموزش های تخصصی آزاد دانشگاه علامه طباطبائی در سالن همایش های دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این مراسم که با حضور، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه، شجاع احمدوند، معاون آموزشی، وحید رضایی تبار، مدیر مرکز آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه و جمعی از استادان و دانش آموختگان این دوره ها برگزار شد از دانش آموختگان برتر و همکارانی که در برگزاری این دوره ها مشارکت داشتند، تقدیر شد.


وحید رضایی تبار، رئیس مرکز آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه در این مراسم در سخنانی گفت: بسیار خرسندیم که برگزارکنندۀ اولین جشن فارغ التحصیلی دوره های تخصصی MBA و DBA هستیم.


او ادامه داد: از زمان ورود بنده به این مجمموعه، با دریافت مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دوره های MBA و  DBAرا به شکل رسمی تر  بنیان گذاری کردیم. راس هدف ما مورد تایید واقع شدن از سوی وزارتخانه بود و سپس بازاریابی برای هر کدام از دوره ها را مورد توجه قرار دادیم و در این راستا از کمک کارگزاران بهره مند بودیم.


وی خاطرنشان کرد: مرکز آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی در دوره های تخصصی MBA و DBA نیز همانند سایر دوره ها، شعار معاونت آموزشی را مبنی بر ارتقای کیفی دوره ها به گونۀ عملی اجرایی کرده است. این دوره ها که با سختگیری های خاصی هم برگزار شد، سبب شد تا کارشناسان وزارت علوم در حوزۀ مدیریت غیردولتی دوره های آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی را بهترین بنامند که در نتیجه  برگزاری مجدد دوره ها به آسانی امکان پذیر بود و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.


رضایی تبار در ادامه گفت: در حوزۀ مدیریت ارشد کسب و کار، پنج گروه دی بی ای جنرال با مجموع 81 دانش پذیر و دوگروه دی بی ای برای مدیران ایران خودرو با مجموع 35 دانش پذیر را برگزار کردیم و قرارداد با ایساکو و برگزاری دوره های خاص برای هیئت مدیرۀ ایران خودرو  از جمله اهداف دوره های آموزشی تخصصی آزاد و مهارت افزایی در آینده است.


مدیر مرکز آموزش های تخصصی آزاد و مهارت افزایی دانشگاه افزود: در پی امضای تفاهم نامه با سازمان بورس، ام بی ای بازار سرمایه به شکل عملی اجرایی شد که در پایان این دوره چهار گواهی توسط سازمان بورس و دانشگاه علامه طباطبائی اهدا می شود. همکاران بازار سرمایه اذعان می کنند علیرغم اینکه کمتر از پنج ماه است که این دوره ها توسط دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شده، اما از لحاظ کیفی بسیار بی بدیل عمل کرده است.


او ادامه داد: دورۀ ام.بی.ای جنرال نیز با مجموع 25 دانش پذیر  برگزار شده است. به علاوه دانشگاه علامه طباطبائی در برگزاری آزمون های زبان هم پیشرو است که می توان به برگزاری چهار دوره آزمون آمادگی دانشگاه با 160 فراگیر ، آزمون آیلتس با 95 فراگیر و هفت مرحله آزمون زبان دانشگاه با 625 فراگیر اشاره کرد.


رضایی تبار در پایان یادآور شد: از جمله اهداف دیگر دوره های تخصصی آزاد و مهارت افزایی تربیت مدیران راهبردی است. لذا در تلاش هستیم تا بر کیفیت آموزشی خود بیفزاییم، چرا که با کیفیت آموزشی مطلوب می توان به تربیت بهتر مدیران پرداخت و شاهد عملکردی قویتر از سوی شرکت ها خواهیم بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار