۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۷:۴۰
کد خبر: ۲۷۹۲۰

به گزارش عطنا به نقل از فارس، آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی در دیدار با دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به خالی نبودن زمین از حجت خدا اظهار کرد: همواره و در همه اعصار خداوند متعال حجت خود را بر روی زمین می‌فرستد تا بهانه‌ای برای کاستی اعمال در روز حساب وجود نداشته باشد.


Garakani_05


وی افزود: در روز قیامت اعمال انسان‌ها براساس زمان و مکان آنها بررسی‌ خواهد شد که در صورت کاستی، فردی دارای کمال در همان شرایط و برای قیاس با او آورده می‌شود تا عذاب او بی‌دلیل و سند نباشد.


این مرجع تقلید کسب تقوا را ضروری برشمرد و تصریح کرد: به برکت جمهوری اسلامی، نظام اسلامی و دانشگاه اسلامی کسب تقوا نسبت به زمان شاه بسیار آسان‌تر شده است.


علوی‌گرگانی ادامه داد: در زمان شاه مردم جرأت نفس کشیدن نداشتند و روحانیون همواره در فشار و سختی بودند آنچنان‌ که نمی‌توانستند حادثه کربلا را برای مردم بازگو کنند.


وی خاطرنشان کرد: در قرن چهارم حضرت امام (ره) به تحکیم دین پرداختند و مردم را از ظلم و خفقان نجات دادند.


این مرجع تقلید افزود: انقلاب اسلامی سبب ایجاد عاطفه و مودت فراوان میان مردم شد آنچنان‌ که مادیات برایشان بی‌ارزش شده بود.


علوی‌گرگانی خواستار توجه بیشتر جوانان و مسئولان به آرمان‌های انقلاب شد و گفت: آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز محقق نشده است و لازمه آن تلاش مردم، مسئولان، نخبگان و رسانه‌ها بوده که در زمینه انقلاب و ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی گام بردارند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار