۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ۱۵:۱۰
کد خبر: ۲۷۷۸۰۹
عبدالساده نیسی، مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی پژوهش و فناوری وزارت علوم

داوطلبان مقطع دکتری که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه علامه طباطبائی هستند، با انتخاب کد رشته 2233 دفترچه ی انتخاب رشته کنکور سراسری در رشتۀ دکتری ریاضی مالی این دانشگاه پذیرفته خواهند شد و مدرک ریاضی مالی دریافت خواهند کرد.


به گزارش عطنا، مرتضی طاهری، مدیر دفتر سنجش، نظارت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: بر اساس ظرفیت های آموزشی دانشگاه و درخواست های به عمل آمده از شورای گسترش آموزش عالی، از سال تحصیلی آینده چهار رشته گرایش جدید به رشته های دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی افزوده می شود.


این خبر را می توانید در اینحا بخوانید.


عبدالساده نیسی، عضو هیئت علمی دانشکدۀ علوم ریاضی و رایانۀ دانشگاه علامه طباطبائی در همین رابطه به خبرنگار عطنا گفت: رشتۀ ریاضیات مالی برای اولین بار در ایران و در دانشگاه علامه طباطبائی راه اندازی شده است.


او در ادامه افزود: این رشته در دفترچۀ انتخاب رشتۀ دکتری امسال با کد 2233 ذکر شده است و داوطلبان می توانند آن را انتخاب کنند.


نیسی تاکید کرد: این کد رشته که با عنوان ریاضی محض در دانشگاه علامه طباطبائي ذکر شده است بر اساس مصوبۀ شورای گسترش وزارت علوم در واقع همان رشتۀ رياضي مالي است که در نهایت به فارغ التحصیلان این رشته دکتری ریاضی مالی (رياضي با زمينۀ تخصصي رياضي مالي) اهدا خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار