۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۷۶۷۰

الناز نساری دانشجوی مقطع دکتری رشته حقوق بین الملل دانشگاه علامه طباطبائی به منظور قضاوت در مسابقات بین المللی فلیپ جساب امریکا و نیز در مسابقه در سطح ملی انتخابی کشور فیلیپین انتخاب و دعوت شد.


29847_493به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی و بنابر اعلام معاونت پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی در ادامه موفقیت‌های تیم موت کورت دانشگاه در رقابت‌های بین‌المللی، الناز نساری عضو تیم موت کورت دانشگاه به عنوان داور برای رقابت‌های بین المللی فیلپ جساب در دو کشور امریکا و فیلپین برگزیده و دعوت شد.
وی که جزو تیم اعزامی دانشکده حقوق و علوم سیاسی در مسابقات داوری بین المللی فیلیپ جساب در سال 2014 و 2015 میلادی در واشنگتن بوده است، امسال نیز برای سومین سال متوالی در تیم دانشکده در این رقابت ها در سطح ملی حضور خواهد داشت.
لازم به ذکر است مسابقات فیلیپ جساپ بزرگترین مسابقات حقوق بین الملل شبیه سازی محاکم بین‌المللی می‌باشد که در آن تیم‌های دانشجویی از 550 دانشکده حقوق از 80 کشور دنیا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
این رقابت ابتدا در سطح ملی است و تیم‌های منتخب به مسابقات بین المللی راه می‌یابند. تیم دانشکده حقوق و علوم سیاسی امسال نیز در حال آمادگی برای شرکت در دور ملی این مسابقه است که انشاالله با کسب موفقیت در رقابت‌های فیلیپین حضور خواهد یافت .

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار