۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۶۵۶۸۰
غلامرضا کارگر، رئیس دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی

رئیس دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: برای اولین‌بار، این دانشگاه مدیریت سبز را به‌عنوان یک دستاورد در سطح کشور مطرح کرده است، یکی از شعارهای این همایش «نه مطلق به پلاستیک، طلق و شیرازه در بحث دانشگاهی» است که به امید خدا این شعار اجرایی خواهد شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، غلامرضا کارگر، 23 آبان‌ماه در مراسم افتتاحیه «اولین همایش ملی کاوش در علوم ورزشی» که در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، (گزارش تصویری) گفت: در سال ۱۳۸۶ گروه تربیت‌بدنی که در همین دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی مستقر بود، در مقطع کارشناسی‌ارشد و در رشته مدیریت ورزشی دانشجو پذیرفت. به فاصله ۳ سال، در سال ۱۳۸۹ گروه رفتار حرکتی و آسیب‌شناسی به جمع ما پیوست و با سه گروه علمی مدیریت ورزشی، رفتار حرکتی و آسیب‌شناسی ادامه فعالیت داد.


وی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۰ گروه تربیت‌بدنی به‌صورت دانشکده تربیت‌‌بدنی مستقر شد، بیان کرد: این گروه به پردیس شماره ۲ دانشگاه منتقل شد که اکنون در ضلع غربی استادیوم آزادی، ادامه فعالیت می‌دهد.


کارگر افزود: در سال ۱۳۹۲ اولین دوره مقطع دکترای مدیریت ورزشی را فعال کردیم و هم‌اکنون دانشکده تربیت‌بدنی با ۳۵۰ دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد در ۵ رشته مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، روان‌شناسی ورزشی، رفتار حرکتی و حرکات اصلاحی به کار خودش ادامه می‌دهد. در حال حاضر ۶۲ دانشجو در مقطع دکترا در رشته مدیریت ورزشی مشغول به تحصیل هستند و 21 عضو هیئت‌ علمی در دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی خدمت می‌کنند.


رئیس دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: شروع اولین همایش کاوش در علوم ورزشی با حمایت‌های دلسوزانه ریاست دانشگاه و معاونت‌های پژوهشی و آموزشی دانشگاه آغاز شد و این را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم در سال‌های آینده نیز همین روند ادامه پیدا کند.



پذیرش 500 مقاله در 6 گرایش در اولین همایش کاوش در علوم ورزشی



وی در ادامه بیان کرد: فراخوانی که برای اولین همایش داده شد بود با زحمت‌های دبیر همایش، حدود ۵۰۰ مقاله در ۶ گرایش و رشته که عبارت است از مدیریت ورزشی، رفتار حرکتی، فیزیولوژی ورزشی، روان‌شناسی ورزشی، آسیب‌شناسی ورزشی، حرکت‌های اصلاحی و جامعه‌شناسی ورزشی به دبیرخانه همایش فرستاده شد که این مقاله‌ها در پنل‌های بعد از مراسم افتتاحیه بررسی خواهند شد.


کارگر ضمن تشکر از دانشگاه‌هایی که مقاله‌های خود را برای این همایش فرستاده بودند، گفت: قسمت زیادی از مقاله‌ها به‌عنوان پوستر پذیرفته شد و هرکدام از پنل‌های تخصصی را خود نویسندگان انتخاب و در ادامه سخنرانی می‌کنند.


رئیس دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تشکر از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و شرکت «همراه گام»، بیان کرد: برای اولین‌بار دانشگاه علامه طباطبائی به‌عنوان مدیریت سبز خود را به‌عنوان یک دستاورد در سطح کشور مطرح کرده است، باوجوداینکه پیام همه ما پیام سلامتی و نشاط برای همه جامعه است اما یکی از شعارهای این همایش «نه مطلق به پلاستیک، طلق و شیرازه در بحث دانشگاهی» است که به امید خدا این شعار اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار