۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۲۱:۲۳
کد خبر: ۲۶۳۸۲۹
برگزاری دومین دوره جشنواره سرگرم‌آموز در دانشگاه علامه طباطبائی

دومین دوره جشنواره سرگرم‌آموز به همت هسته پژوهشی مطالعات بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه علامه طباطبائی در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی این دانشگاه آغاز شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، در افتتاحیه این جشنواره که 12 آبان‌ماه در سالن شورای دانشکده‌ روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، استادان، دانشجویان و برخی از مسئولان حضور داشتند.


این جشنواره با حمایت مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد و دانشگاه فرهنگیان، انجمن علمی-آموزشی تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی انجمن یادگیری الکترونیکی ایران، انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای و دانشگاه جامعه علمی و کاربردی استان تهران در آن مشارکت داشتند.


در مراسم افتتاحیه این جشنواره خسرو سلجوقی، مجری سند حمایتی و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودک و نوجوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدامیر آقایی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز، احمد برجعلی، رئیس دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، حسین سلیمی بجستانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، سعید پورروستایی اردکانی، دبیر علمی جشنواره سرگرم‌آموز و عوض هیئت علمی گروه تکنولوژی آموزشی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه، فرامرز سهرابی اسمرود، معاون پژوهشی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، مهدی گودرزی، رئیس مرکز کارآفرینی این دانشگاه و جمعی از استادان و دانشجویان حضور داشتند.


این جشنواره فرصتی خوبی برای پژوهشگران و تولیدکنندگان سرگرم آموز جهت بررسی فناوری‌های نوین این حوزه، آشنایی با تولیدکنندگان و تولیدات دانشگاهی و به اشتراک‌گذاری ایده‌ها و عناوین تحقیقاتی مرتبط در طراحی محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است.


گزارش کامل در عطنا قرار می‌گیرد.


با گزارش تصویری این نشست همراه باشید؛


عکس: علی صداقت-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار