۲۲ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۵۶۷۴

دومین گردهمایی و نشست تخصصی 30 عضو هیئت علمی استخدام جدید دانشگاه با حضور معاونان آموزشی، پژوهشی رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و مدیر دفتر سنجش، نظارت و ارزیابی آموزشی دانشگاه در محل سالن شورای  دفتر ریاست برگزار شد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، هدف از این گردهمایی که از سوی معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد آشنایی با ضوابط و مقررات دانشگاهی در حیطه‌ی آموزشی و پژوهشی، بیان انتظارات مسئولان دانشگاه از اعضای هیأت علمی جدید و نیز آشنایی با روش‌ها و فنون تدریس بود. در این نشست دکتر نادر نعمت اللهی معاون آموزشی، دکتر شجاع احمدوند معاون پژوهشی، دکتر احمد برجعلی رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی و دکتر مرتضی طاهری مدیر دفتر نظارت و ارزیابی آموزشی، ضمن اشاره به ضوابط و مقررات و آئین‌نامه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه خواستار همکاری و مشارکت فعال اعضای علمی در تحقق اهداف دانشگاه شدند.


در ادامه دکتر گلناز مدرسی قوامی عضو هیأت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی نیز به عنوان عضو هیأت علمی برگزیده دانشجویان با بالاترین نمره ارزشیابی در طی دو سال متوالی، به ارائه تجربیات خود در این نشست پرداخت.


 JADID (1) JADID (3)  JADID (4)                     JADID (2)

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار