جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ Friday, 22 November 2024
به گزارش عطنا به نقل از فارس، محققان میگویند: وظیفه اساتید در کنفرانسها و نشستهایی که برگزار میکنند، آموزش فرهنگ «شکست سازنده» است.
مدیران دانشگاههای برتر باور دارند دانشجویان تا شکست را تجربه نکنند، نمیتوانند قدردان موفقیتهایی که به دست میآورند باشند.
از طرف دیگری آنها باید برای پذیرش شکست آموزش ببینند و بدانند شکست ابتدای مسیر موفقیت است.
جان کینگ جونیور، وزیر آموزش عالی آمریکا میگوید: «اگر اساتید و پژوهشگران به دانشجویان خود در انجام پروژههای تحقیقاتی کمک کنند، آنجایی که به بن بست رسیدهاند و فکر میکنند دیگر راه حلی وجود ندارد، دانشجویان یاد میگیرند چگونه مشکلات رایج در سطح جهان را پردازش و حل کنند».
این بررسی در سایت «timeshighereducation» منتشر شده است.