۱۸ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۵۲
کد خبر: ۲۵۳۷۰


سردار وحیدی گفت: آمریکا چند سال است که التماس می‌کند با جمهوری اسلامی ارتباط داشته باشد و عربستان نیز دوباره به ما التماس خواهد کرد.


سردار احمد وحیدی امشب در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار حاج درویش شریفی از فرماندهان سپاه قدس که با حضور مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، فرماندهان نظامی و انتظامی، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، روحانیون، طلاب، دانشجویان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام حسن عسکری (ع) محله هیکلی نوشهر لامرد برگزار شد در سخنانی اظهارداشت: این‌گونه جلسات شهدا بسیار مقدس است چراکه شهید از خود رها شده و تمام زنجیرهای دنیایی را بریده و به لطف بی‌کران اللهی پیوسته و مظهر حیات است.


وی افزود: جامعه به یاد شهیدان زنده است و تاریخ ما را شهدا زنده نگه داشته‌اند.


وحیدی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کسانی را دیده‌ایم که ایمان آوردند اما بعد شک کردند، گفت: این‌گونه افراد به‌جای اینکه با دشمن سخت باشند گفتند حالا با دشمن تعامل کنیم مشکلی ندارد.


وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مردم ما همیشه در صحنه‌ها حاضر بود‌ه‌اند و در هشت سال جنگ تحمیلی چیزی نداشتیم و تمام دنیا علیه ما بود اما ملت بزرگ ایران پیروز شدند و به وعده‌های خداوند نباید شک کرد.


وی خاطرنشان کرد: خداوند نعمت بزرگ ولایت‌فقیه را به ما هدیه داده است و شهدا ستارگانی هستند که باید به آنان نگاه کنیم و راه را گم نکنیم.


وحیدی با بیان اینکه سردار سرتیپ شهید حاج درویش شریفی انسانی بسیار شجاع و نترس بود تصریح کرد: در هیچ مأموریتی نبود که ایشان نه بگوید و به کاری که انجام می‌داد معتقد بود و در تمام میدان‌های سخت انقلاب حضور مؤثر داشت و کم دیدم که ایشان عصبانی بشود و بسیار مسلط بود.


وی اضافه کرد: شهید شریفی از لحاظ اعتقادی بسیار محکم بود و استحکام بسیاری در حوزه اخلاق داشت و با کسانی که دو برابر ایشان سن و سابقه داشتند نیز جذب اخلاق شهید شریفی می‌شدند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در جنگ جهانی اول اسلام و مسلمانان را حذف کردند و تحت تسلط آمریکا، انگلیس و فرانسه قرار دادند بیان کرد: رژیم صهیونیستی را در قلب جهان اسلام درست کردند اما انقلاب اسلامی که پیروز شد به‌طور مجدد اسلام به صحنه بازگشت و انقلاب اسلامی در شکل‌گیری معادلات جهانی حضور پیدا کرد.


وی بیان داشت: امروز همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در یک پیچ تاریخی هستیم که این سخن و هشدار بسیار مهم است.


وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: عمیق‌ترین لایه‌های تمدن نوین اسلامی فرهنگ است و ریشه‌های اصلی آن به معنویت برمی‌گردد و مفاهیم اساسی آن شهادت‌طلبی است.


وحیدی متذکر شد: امروز کشور عزیزمان بر قله افتخار ایستاده است و نباید مشکلات کوچک ما را غافل کند و امروزه در تمام ابعاد قدرت، غرب با جمهوری اسلامی درگیر است و انقلاب اسلامی گام‌به‌گام به جلو می‌رود که باید بدانیم در چه نقطه‌ای قرار داریم و از آن حراست کنیم و اگر هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نبود به این نقطه نمی‌رسیدیم و از سوی دیگر مدیون شهید شریفی‌ها هستیم.


وی اضافه کرد: شهادت از ولایت جدا نیست و دو روی یک سکه است و در مسیر ولایت شهادت نصیبمان خواهد شد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اسلام داعشی و انواع دیگر آن را درست می‌کنند که ریشه در وهابیت آل سعود دارد و این جریانات جعلی که غرب درست می‌کند برای این است که دعوا را به جهان اسلام بیاورد تا اسرائیل خیالش راحت باشد و در این میان حکومت‌های منطقه را در درست گرفته‌اند.


وی در مورد قطع ارتباط عربستان با جمهوری اسلامی ایران نیز اظهار کرد: آمریکا چند سال است که التماس می‌کند با جمهوری اسلامی ارتباط داشته باشد و عربستان نیز برای آن دوباره التماس خواهد کرد.


به گزارش فارس، سردار حاج درویش شریفی از فرماندهان سپاه قدس در سال 1389 به فیض شهادت نائل آمد.




منبع: ایسنا



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار