۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۱۳
کد خبر: ۲۵۰۸۵۵
بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علامه از خوابگاه در حال نوسازی شهید ورامینی

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و معاونان دانشجویی و مدیریت منابع این دانشگاه با حضور در خوابگاه شهید ورامینی از آخرین تحولات بازسازی و نوسازی این خوابگاه دانشجویی پسرانه مطلع شدند.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این بازدید که هفته سوم مردادماه انجام شد، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حسین سلیمی بجستانی، معاون دانشجویی، محمدرضا ویژه، معاوت توسعه و مدیریت منابع، مهدی وجدانی‌همت، رئیس اداره خوابگاه‌ها و محمد اتابک مسئول روز خوابگاه شهید ورامینی از نحوه پیشرفت تعمیرات خوابگاه از نزدیک بازدید کردند.


حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی بهمن‌ماه سال گذشته در جمع مدیران معاونت دانشجویی و مسئولان روز و شب خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی درمورد خوابگاه شهید ورامینی، گفته بود: تا زمانی که دانشکده علوم اجتماعی به پردیس مرکزی دانشگاه منتقل نشده است، این خوابگاه را نگه می‌داریم و با تعمیر و تجهیز آن به عنوان خوابگاه دانشجویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


چندی پیش هم سلیمی با اشاره به توقف ساخت دو ساختمان دانشکده جدید به دلیل همراهی با صرفه‌جویی در بودجه‌ها با تاکید بر اینکه در ساخت پروژه‌های عمرانی جدید این دانشگاه از منابع دولتی استفاده نمی‌کنیم، ‌ گفته بود: در پروژه‌ها ما به هیچ عنوان از بودجه دولتی استفاده نمی‌کنیم و هزینه‌های این پروژه‌ها کاملا مبتنی بر درآمدهای اختصاصی دانشگاه است که ساخت مجتمع خوابگاهی از جمله این پروژه‌ها محسوب می‌شود.


بر اساس این گزارش با تلاش‌های صورت گرفته توسط معاونت‌ دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، طرح بازسازی و تعمیر خوابگاه شهید ورامینی تهیه و هم‌اکنون توسط مدیریت امور عمرانی معاونت توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه طی تابستان جاری در حال اجرا است.


بازسازی و تعمیر اساسی ساختمان شماره ۳ یا همان (بلوک ۳) خوابگاه شهید ورامینی از جمله مواردی است که به صورت ویژه در این خوابگاه در حال انجام است. این بلوک طی چند سال گذشته تعطیل شده بود.


با گزارش تصویری این روز همراه باشید؛

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار