۱۱ دی ۱۳۹۴ ۰۲:۵۴
کد خبر: ۲۴۶۳۶
رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه ملت ایران در حماسه ۹ دی همچون گذشته با تمام وجود از اسلام، نظام، انقلاب و ولایت فقیه دفاع کردند، افزود: در حقیقت از حماسه ۹ دی ماه ۸۸ می توان به انقلاب سوم مردم ایران یاد کرد.

به گزارش عطنا به نقل از شبستان، حجت ‌الاسلام سید صدرالدین شریعتی، رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبائی در همایش گرامی داشت روز بصیرت که به مناسب 9 دی در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار شد، گفت: قشرهای مختلف ملت ایران در حماسه 9 دی 88 با قیام همه جانبه و خودجوش خود بساط نفاق داخلی و خارجی را برچیدند.

وی افزود: حوداثی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به وقوع پیوست تمام قوانین، ضوابط و نهادهای انتخاباتی را زیرسوال برد و با نظر آنها برخورد و سر ستیز داشت.

شریعتی با بیان اینکه ملت ایران در این روز (9 دی) همچون گذشته با تمام وجود از اسلام، نظام، انقلاب و ولایت فقیه دفاع کردند، اظهار داشت: در حقیقت از حماسه 9 دی ماه 88 می توان به انقلاب سوم مردم ایران یاد کرد.

این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: در کشور ما انتخابات متعدد مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات قانون اساسی و رفراندم جمهوری اسلامی برگزار شده و در این انتخابات عده ‌ای پذیرفته می ‌شوند و عده ‌ای دیگری هم پذیرفته نمی ‌شوند که برای کسانی که نسبت به عدم پذیرش در انتخابات معترض هستند راه و روشی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه هیئت‌ های اجرایی و نظارتی در ابتدا و شورای نگهبان در پایان به عنوان فصل ‌الخطاب همه درگیری ‌ها و مسائل در قانون اساسی کشور تعریف شده، عنوان کرد: در چند سال برگزاری انتخابات هر کسی که نسبت به نتایج انتخابات معترض بود به این هیئت‌ ها مراجعه می ‌کرد.

شریعتی یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ با حضور نمایندگان تمام نامزدهای انتخاباتی برگزار شد و نمایندگان نامزدهای حتی در زمان شمارش آراء حضور داشتند و تقلب در انتخابات بهانه واهی بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه عده ای در تلاش برای توطئه در انتخابات پیش رو هستند، از مردم خواست در این انتخابات مواظب توطئه دوباره دشمنان و فتنه‌ گران باشند.

در این آئین شرکت کنندگان با سردادن شعارهای الله اکبر خامنه ای رهبر، نصر من الله و فتح قریب، هیهات من الذله، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر منافق، ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست یاد و خاطره حماسه 9 دی را گرامی داشتند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار