۰۱ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۴۱۱۸
3

مراسم تودیع و معارفه دکتر سعید غیاثی رئیس سابق مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر امیر زند مقدم در محل دفتر معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه در این مراسم دکتر احمدوند معاون پژوهشی دانشگاه در سخنانی با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات دکتر غیاثی در دوران تصدی مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه، اظهار داشت: خدا را شاکریم که مجموعه پژوهشی دانشگاه به حدی از بلوغ فکری و اجرایی رسیده است که حوزه‌های دیگر دانشگاه خواهان مدیران این حوزه می‌باشند.
وی به اقدامات انجام شده در خصوص اصلاح زیرساخت‌های انتشارات، نهادمند و قانون‌مند کردن فرآیندها و تبدیل مرکز انتشارات به مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه در طی دوره مسئولیت دکتر غیاثی اشاره کرد و افزود: با توجه به ارتباط تنگاتنگ حوزه‌های آموزشی و پژوهشی، حضور مدیرانی با فهم مشترک در این حوزه‌ها، به پیشرفت در اهداف دانشگاه کمک بیشتری خواهد کرد. در ادامه دکتر غیاثی نیز ضمن تشکر از حمایت ها و رهنمون‌های معاون پژوهشی دانشگاه و همه همکاران مرکز چاپ و انتشارات بیان داشت: رمز موفقیت این حوزه در همدلی و صمیمیتی است که در بخش‌های مختلف حوزه معاونت پژوهشی شاهدش هستیم.
دکتر زندمقدم رئیس جدید مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه نیز با تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه و معاون پژوهشی، به بیان اولویت کار خود در این مرکز اشاره و اظهار داشت: اولویت و دغدغه‌ی اصلی برنامه‌هایم بین المللی سازی انتشارات دانشگاه است. وی با اشاره به جایگاه دانشگاه تخصصی علوم انسانی در کشور و ضرورت انتشار آثار علمی تولید شده توسط استادان و دانشجویان از سوی این مرکز، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی و هدف گذاری در این خصوص زمینه انتشار دستاوردهای ارزشمند علمی و پژوهشی این عزیزان را در خارج از کشور نیز فراهم کنیم.
لازم به ذکر است دکتر زند مقدم پیش از این معاون گروه گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه بوده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار