۲۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۳۵۳۰

وزیر علوم در بازدید از دانشگاه علامه طباطبایی از مسجد در حال ساخت این دانشگاه بازدید کرد. در این بازدید دکتر سلیمی با ارائه توضیحاتی از افتتاح این مسجد تا تابستان سال آینده خبر داد.دکتر فرهادی با ابراز خوشحالی از این طرح عظیم اذعان کرد: این بزرگترین پروژه احداث مسجد در دانشگاه ها است.


Untitled


به گزارش عطنا، دکتر سلیمی در این بازدید با اشاره به نیمه کاره تحویل گرفتن ساخت این طرح بزرگ گفت: بیش از 900 میلیون تومان هزینه عقب نشینی و مقاوم سازی این بنای عظیم شده است.در ادامه رئیس دانشگاه علامه طباطایی به برخی ریزه کاری های هنری و معماری در ساخت این مسجد اشاره کرد که با استقبال و رضایتمندی وزیر علوم همراه بود. به گفته ی دکتر سلیمی، از جمله امکانات تعبیه شده برای این مسجد که آن را با مساجد دیگر دانشگاه ها متمایز می کند، معماری اسلامی، کتابخانه دیجیتال و موزه می باشد. دکتر سلیمی در ادامه افزود: با کسب مجوز از دانشگاه علوم پزشکی تهران، درمانگاهی نیز در این مکان مستقر خواهد شد.


شایان ذکر است مساحت این مسجد و کتابخانه مرکزی آن در زمینی به وسعت هفت هزار متر است که بر اساس اصول معماری ایرانی اسلامی بنا شده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار