۲۳ مهر ۱۳۹۴ ۰۳:۴۱
کد خبر: ۲۳۰۰۳

جشنواره کسب و کار دانشگاه علامه طباطبائی، با حضور دکتر ذکیانی مدیرمسئول عطنا و معاون فرهنگی دانشگاه و نمایندگان برخی شرکت های تجاری و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری آغاز به کار کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا)، این جشنواره که تا بهمن ماه ادامه دارد با هدف تجاری سازی طرح های علوم انسانی و افزایش خلاقیت و ایده پردازی در حوزه علوم انسانی توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه شکل گرفت.


از سخنرانان این برنامه دکتر غلامرضا ذکیانی، دکتر رجبی، مهندس محمدی و نمایندگان شرکت فانوس و دکتر زرندی بودند که هرکدام ضمن ارائه ی توضیحات در رابطه با جشنواره به ارائه ی نظرات خود راجع به تجاری سازی طرح های علوم انسانی پرداختند.


در پایان این نشست 5 نفر از دانشجویان ایده های خود را برای حضار خواندند و در نهایت به یک ایده توسط شرکت فانوس، اسپانسر این جشنواره یک دستگاه تلفن همراه هدیه داده شد.


معصومه ایمانیان با ایده ی گردشگری خردسالان، رویا رضایی با ایده بازیافت، احسان سلطان محمدپور با ایده ی چشم نظارت بر سازمان ها، رضا ایرانمنشیان با ایده نگهداری از حیوانات خانگی طرح های خود را ارائه داند و معصومه ایمانیان توانست عنوان نخست را بدست آورد.


دکتر زرندی رئیس شرکت فانوس نیز 3 جایزه ی 500هزار تومانی برای 3 طرح برتر جشنواره تعیین کرد و دانشجویان می توانند تا پایان جشنواره در بهمن ماه طرح خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار