۲۲ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۲۹۴۸







رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: از برخورد برخی مدیران در پست های مختلف می توان دریافت که جایگاه دانشگاه ها نسبت به گذشته تنزل پیدا کرده است.

به گزارش عطنا به نقل از مهر، محمد مدرس هاشمی در نشست با روسای دانشگاهها و پارک های علم و فناوری اظهار داشت: ارتباطات بین الملل دانشگاه ها برای وزارت علوم بسیار مهم است اما دانشگاه ها برای ورود اساتید خارجی با مشکلات بسیار جدی مواجه هستند.


وی با بیان اینکه جایگاه دانشگاه ها تنزل پیدا کرده است، اضافه کرد: از برخورد برخی مدیران در پست های مختلف می توان دریافت که جایگاه دانشگاه ها نسبت به گذشته تنزل پیدا کرده است و در واقع نقش این مراکز در تصمیم گیری ها کاهش پیدا کرده است.


رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد: رسالت سنگینی بر دوش آموزش عالی وجود دارد و با توجه به موفقیت های دانشگاه ها طی دو دهه اخیر می توان دریافت که دانشگاه ها در اجرای رسالت های خود به موفقیت رسیده اند.


مدرس هاشمی خاطرنشان کرد: در کارنامه ۲۰ ساله کشور یکی از بهترین نمره ها را می توان به آموزش عالی اعطا کرد زیرا رسالتی که بر دوش آموزش عالی گذاشته شده بود به درستی انجام شده است.


وی با بیان اینکه دانشگاه برطرف کننده مشکلات کشور است، گفت: دانشگاه ها قادر به ارائه راه حل هستند اما لزوما تمام مشکلات کشور را نمی توانند برطرف کنند.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار