۱۹ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۲۵۵۸
khabgah

تعدادی از معاونین دانشگاه و روسای دانشکده های دانشگاه علامه در اقدامی کم سابقه و به صورت جمعی با حضور در خوابگاه دانشجویی شهید همت ضمن بازدید از فضای خوابگاه، به پرسش های دانشجویان پاسخ دادند. سال گذشته نیز حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه با حضور در نشست های دانشجویی در سطح دانشکده ها مستقیما پاسخگوی دانشجویان بود.


در ادامه گزارش روابط عمومی دانشگاه از این نشست را می خوانیم:


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان ساکن خوابگاه با مسئولان دانشگاه 18 مهرماه در محل خوابگاه شهید همت برگزار شد.


   به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه، همزمان با آغاز سال تحصیلی و به همت معاونت دانشجویی دانشگاه سلسله نشست‌های پرسش دانشجویان و پاسخ مسئولان به منظور ایجاد فضایی برای طرح پیشنهادات و انتقادات دانشجویان و بررسی و رسیدگی مسئولان دانشگاه به این مسائل، با حضور معاونین دانشجویی، اداری و مالی، عمرانی و رؤسای دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی، ارتباطات اجتماعی، تربیت بدنی و علوم ورزشی و تنی چند از مدیران و مسئولان معاونت دانشجویی دانشگاه و با استقبال دانشجویان در محل سالن اجتماعات خوابگاه شهید همت برگزار شد.


   در ابتدای این نشست دکتر صحرایی معاون دانشجویی دانشگاه در سخنانی به تشریح اقدامات و برنامه‌های به اجرا درآمده در سطح خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه در طی 2 سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: به حول قوه الهی در طی این مدت با تأکیدات رئیس دانشگاه و همکاری معاونت‌های اداری و مالی و عمرانی دانشگاه شاهد بازسازی و نوسازی خوابگاه‌ها بودیم. وی با اشاره به اقدامات به عمل آمده در سطح خوابگاه شهید همت افزود: احداث و تکمیل امکانات سالن ورزشی، بازسازی آشپزخانه، تعمیرات کامل موتورخانه، دوجداره شدن پنجره‌ اتاق‌ها با توجه به آلودگی صوتی، رنگ آمیزی اتاق‌ها، تعویض کف پوش‌ها، استقرار آبیاری قطره‌ای برای فضای سبز و... از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این خوابگاه می‌باشد.


  معاون دانشجویی دانشگاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پراکندگی  خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های جدید دانشگاه درخصوص تجمیع خوابگاه های دانشجویی از تعداد 17 خوابگاه هم اکنون به 10 خوابگاه رسیده‌ایم که علیرغم بر طرف شدن بخش اعظمی از مشکلات، باز هم در رسیدگی، سرکشی و پاسخگویی به نیازهای دانشجویان با مشکلاتی مواجه هستیم. وی در ادامه با تبیین سیاست‌ها و برنامه های در نظر گرفته شده برای حل این مسائل از حضور اعضای هیأت رئیسه و رؤسای دانشکده ها برای حضور در جلسه و شنیدن دیدگاه، پیشنهادات و انتقادات دانشجویان تشکر و قدردانی کرد.


 در ادامه دانشجویان با طرح مسائل، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود مسئولان امر را در جریان این امور قرار دادند و ایشان نیز توضیحات و پاسخ های خود را مطرح نمودند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار