۰۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۱۱۲۸

نشست تحلیلی مدیریت جهادی روز گذشته در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا  این نشست با حضور سردار امین شریعتی فرمانده وقت لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس، دکتر غلامرضا ذکیانی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، رضا جهانبخش از رزمندگان لشکر عاشورا، دکتر ملکی رئیس بسیج اساتید و جمعی از کارمندان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


در ابتدا این نشست سردار امین شریعتی  با تاکید بر نظرات رهبر معظم انقلاب در راshariatiرابطه با مدیریت جهادی، این سبک مدیریت را در کلام رهبر انقلاب برگرفته از دفاع مقدس دانست. وی نمونه مثالی فرمایشات رهبری را سرداران شهید همت، باکری، خرازی و دیگر سرداران شهید معرفی کرد و با بیان خاطراتی ویژگی های مدیریت جهادی این افراد را نیز گفت.


فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس عدم تبعیض در بین نیروها، رعایت سیستم مدیریتی  سلسله مراتبی و ارتباط نزدیک سرداران با زیر دستان را ویژگی های مثبت جهادی حاضر در جنگ دانست که امروزه نادیده گرفته می شود.


شریعتی پیش قدم بودن فرماندهان در خیلی از امور مانند نماز و حضور در خط مقدم و بقیه امور را مثبت دانست که باعث افزایش انگیزه نیروهای زیر دست می شد.


وی در پایان مدیریتسرداران جنگ را حکومت بر قلب ها دانست که باعث علاقه مند شدن نیروها به سرداران شده بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار