۳۰ تير ۱۳۹۷ ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۰۲۵۳۸
مرحله دانشگاهی سی‌و‌سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

جشنواره سراسری قرآن و عترت هرساله در سه مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای و ملی برگزار می‌شود که در این دوره دانشگاه علامه طباطبائی نتایج قابل توجهی را کسب کرد.


به گزارش عطنا به نقل از معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، جشنواره سراسری قرآن و عترت هرساله در سه مرحله دانشگاهی، منطقه‌ای و ملی برگزار می‌شود. در این دوره دانشگاه علامه نتایج قابل‌توجه و منحصربه‌فردی را کسب کرده بود.


در مرحله داخلی با حضور ۴۷۰ نفر از دانشجویان برای اولین بار دانشگاه علامه طباطبائی، شاهد استقبال گسترده دانشجویان بود و رشد ۱۰ برابری نسبت به سال‌های قبل ملاحظه شد و درنتیجه آن ۵۴ نفر از دانشجویان به مرحله منطقه‌ای راه یافتند و در این مرحله هم دانشگاه رکورددار بود و بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در مرحله منطقه‌ای بخش معارفی را در بین کل دانشگاه‌های کشور داشت و در مرحله منطقه‌ای ۱۵ نفر از دانشجویان علامه مقام برگزیده کسب نمودند که این تعداد دانشجوی برگزیده قرآنی برای اولین بار در تاریخ دانشگاه است.


مسابقات مرحله سراسری در شهریورماه سال جاری در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.


اسامي برگزيدگان رشته‌های معارفي و آوایی جهت حضور در مرحله سراسري سی و سومين جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان كشور به شرح زیر می‌باشد:


مریم انواری، امیرحسین سخنی، حدیثه یزدانی، محمدحسین عبدالعلی پور، میترا اعظمی، فائزه نادری، فاطمه بیگدلی، زینب منظوری، فاطمه سادات میرهاشمی، سیده الهام آل یس، علی مستشاری راد، سید حامد حسینی، سید مهدی حسن زاده، امیر علی زرقی، رقیه حسنلو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار