۲۷ تير ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۰۲۰۵۳
حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی را به عنوان عضو شورای هماهنگی کشوری شبکه ملی جامعه و دانشگاه منصوب کرد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، در این حکم آمده است: نظر به مراتب دانش، تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی و پیرو تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزرات کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و بر اساس بند ۲-۲ آیین نامه شبکه ملی جامعه و دانشگاه مبنی بر لزوم شکل گیری شورای هماهنگی کشور به موجب این حکم به سمت عضو شورای هماهنگی کشوری منصوب می شوید.


کمیته هماهنگی کشوری یکی از ارکان شبکه ملی جامعه و دانشگاه است که اعضای آن توسط  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مدت دو سال به منظور انجام هماهنگی، برنامه ریزی، حمایت و هدایت شبکه در استان های کشور منصوب می شود. این شورا که یکی از ارکان اجرایی شبکه ملی جامعه و دانشگاه است در راستای قرارداد منعقد شده همکاری چهارجانبه بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ وزرات کشور؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به منظور گسترش همکاری های مشترک در زمینه استفاده از ظرفیت های جامعه نخبگی و نظام دانشگاهی کشور برای بهبود و ارتقای نظام تصمیم سازی در سطوح ملی و استانی و در راستای افزایش نقش مردم در حل مسائل عمومی کشور و بهره مندی از ظرفیت نخبگان برای توسعه کشور تاسیس شده است.


این شبکه باهدف جلب مشارکت نخبگان کشور در فرایند سیاست‌گذاری و برنامه ریزی در سطوح استانی و ملی و نیز ارتقاء توان علمی دانشگاه به منظور سوق دادن فعالیت های علمی دانشگاه به سمت رفع نیازها و حل مسائل و همچنین ایفای مسئولیت اجتماعی دانشگاه در تعامل با جامعه و دولت فعالیت خواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار