۱۰ تير ۱۳۹۷ ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۹۸۸۶۵
حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با ارائه آماری از ارزش پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاه از سال 92 تاکنون، گفت: در سال 92 ارزش قراردادها 300 میلیون تومان بود که اکنون با افزایش بیش از 3500 درصدی، 11 میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از فارس، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در ارتباط با آخرین جزئیات مربوط به قراردادهای دانشگاه با صنایع و بنگاه‌های مختلف، اظهار داشت: در سال 92 قراردادهای دانشگاه علامه طباطبائی با حوزه صنعت تنها 300 میلیون تومان بود.


وی افزود: در سال 94 این میزان به 10 میلیارد تومان و در سال 96 میزان ارزش پروژه‌های صنعتی و تحقیقاتی دانشگاه به 8 و نیم میلیارد تومان رسید.


رئیس دانشگاه علامه طباطبایی درباره پروژه‌های تحقیقاتی در دست اجرا برای سال 97 گفت: این پروژه‌ها در سال 97 طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده به بیش از 11 میلیارد تومان خواهد رسید.


سلیمی با توجه به اینکه عمده پروژه‌های اجراشده در دانشگاه علامه طباطبائی بیشتر در چه حوزه‌هایی متمرکزشده است، خاطرنشان کرد: بیشتر این پروژه‌ها در حوزه ارتباطات با شرکت مخابرات، شهرداری‌ها، وزارت مسکن و سازمان‌های مختلف فرهنگی اجرا و تحویل داده‌شده است.


وی گفت: بخشی از این پروژه‌های تحقیقاتی برای سازمان سنجش آموزش کشور و بنگاه‌های مختلف اقتصادی در حوزه‌های مختلف بوده است.


رئیس دانشگاه علامه طباطبائی ابراز امیدواری کرد که روند انجام پروژه‌های تحقیقاتی در ارتباط با صنعت و اجرا روز به روز افزایش پیدا کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار