۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۹۴۲۷

فراخوان بخش ادبی نهمین دوره جشنواره دانشگاهی ملی بهار منتشر شد.


به گزارش عطنا، بخش ادبی نهمین دوره جشنواره ملی بهار، ویژه تبیین وجوه نظری و کارکردی شعار سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» با همکاری این مرکز و جهاد دانشگاهی واحد استان البرز برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش، تمامی دانشجویان علاقمند می‌توانند با ارائه آثار در موضوعات اعلام شده در این جشنواره شرکت کنند.ازجمله موضوعات این جشنواره دربخش ادبی می‌توان به «وظایف و حقوق متقابل دولت و ملت» و «مصادیق و شاخص‌های ظهور و بروز همدلی و همزبانی دولت و مردم نظیر قانون‌گرایی،اعتدال،وحدت،انتخابات،دفاع مقدس،صداقت و راست‌کرداری،عمل به تعهدات،اعتماد متقابل و ...»اشاره کرد.


«موانع تحقق همدلی و همزبانی دولت و مردم»، «میزان پایبندی نخبگان، جریان‌های سیاسی، رسانه‌ها، مردم و مسئولان به همدلی و همزبانی دولت و مردم» و «همدلی و همزبانی متقابل دانشجویان و مسئولان دانشگاه‌ها»، نیز از دیگر محور‌های اعلام‌شده برای بخش ادبی نهمین دوره جشنواره ملی بهار است.


بخش ادبی این جشنواره ملی درپنج رشته شامل: شعرکلاسیک،شعرنو،شعرطنز،متن طنز و کاریکلماتور برگزارمی‌شود و ارسال آثار و شرکت همزمان در رشته‌های مختلف این بخش بدون مانع است و دریافت آثار صرفاً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره از طریق baharfestival.ir امکان‌پذیر بوده و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 30 آذرماه است.


به گزارش روابط عمومی مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 16-02166970614 و 02634505151 تماس حاصل فرمایند.


منبع: ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار