۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۹۱۲۶

با حضور معاون فرهنگی دانشگاه تهران مدیرکل جدید امور فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه معرفی شد.




به گزارش عطنا به نقل از مهر، مراسم معارفه مدیرکل جدید امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و تقدیر از مدیرکل سابق این اداره، در دانشگاه تهران برگزار شد.


دراین مراسم از زحمات و خدمات دکتر جعفر گل‌محمدی، مدیرکل سابق این اداره تقدیر و مهندس محمدهادی عسگری به عنوان مدیرکل جدید این اداره معرفی شد.


در این جلسه، ابتدا دکتر گل‌محمدی در سخنان کوتاهی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در دوره مدیریت خود ارایه کرد که از اهم آن می توان به فعال‌شدن باغ موزه نگارستان به عنوان یکی از مراکز فعال فرهنگی شهر تهران، بازگشایی موزه مقدم، بازسازی گسترده تالار مولوی، فعال‌شدن باشگاه دانشجویان و کانون‌های دانشجویی، راه‌اندازی دبیرخانه تکریم مفاخر و برگزاری سه بزرگداشت ویژه تکریم مفاخر علمی و فرهنگی دانشگاه و برگزاری آیین‌ استقبال از دانشجویان جدید اشاره کرد.


در ادامه مهندس محمدهادی عسگری، ضمن معرفی برنامه‌های خود برای دوره جدید فعالیت این اداره کل، ضرورت جلب مشارکت جدی دانشجویان، قانون‌مندی فعالیت‌‌های دانشجویی و پاسخگویی متقابل مسئولان و دانشجویان نسبت به فعالیت‌های انجام گرفته را از جمله برنامه خود در این مدیریت عنوان کرد.


وی تقویت انجمن‌های علمی، گسترش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌ها، حمایت از خلاقیت و اندیشه‌ورزی و حمایت از کرسی‌های آزاد اندیشی و جلوگیری از آسیب‌پذیری نخبگان علمی و فرهنگی دانشگاه را از دیگر برنامه‌های اداره‌ کل  امور فرهنگی دانشگاه برشمرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار