۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۸۸۷۷۱
برگزاری جشنواره غذای سالم و محلی در خوابگاه شهید سلامت

به مناسبت هفته خوابگاه‌ها جشنواره غذای سالم و محلی ویژه خانه‌های دانشجویی در خوابگاه دخترانه شهید سلامت دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، جشنواره غذای سالم و محلی ویژه خانه‌های دانشجویی خواهران، شنبه، 15 اردیبهشت با حضور ابراهیم ابراهیمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه، مهدی وجدانی، سرپرست اداره خوابگاه‌ها، حمید رضا مقامی، مدیر امور دانشجویی و مسئولان خوابگاه در خوابگاه شهید سلامت برگزار شد.


در این جشنواره ابراهیم ابراهیمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار عطنا اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ضمن ایجاد فضای بانشاط در داخل خوابگاه، ترویج دانشجویان به استفاده از مواد اولیه سالم جهت پخت غذا، بروز خلاقیت و نوآوری‌ها و همچنین به نمایش گذاشتن غذاهای محلی دانشجویان است.

او ادامه داد: در سال گذشته کیفیت غذاها بالاتر بود و تقریباً می‌توان گفت که نسبت به سال‌های گذشته افزایش زیادی در کیفیت وجود ندارد اما باز هم دانشجویان سعی کرده‌اند با ذوق و شوق و علاقه، خلاقیت خود را بروز دهند همچنین تعداد شرکت‌کنندگان معادل سال قبل است.


رئیس اداره تغذیه به 6 فاکتور در انتخاب دانشجویان برتر اشاره کرد و گفت: سلامت غذا و سلامت مواد اولیه، خلاقیت و نوآوری، نحوه ارائه، بومی و محلی بودن غذا و تزئین و ارائه خود غذا از جمله فاکتورهای انتخاب برترین‌ها است.


گفتنی است دانشجویان شرکت‌کننده در این جشنواره از خانه‌های دانشجویی شهید سلامت، شهید عضدی، شهید رحیمی، شهید معینیان و حضرت ولی‌عصر (عج) بودند.


اسامی برندگان


ابتسام طاهر و بثینه‌المصطفی - شهید سلامت


فاطمه کشوری- شهید سلامت


سعیده یاری- شهید سلامت


فاطمه سیاووشی- شهید سلامت


فاطمه ملک ‌پایین- شهید رحیمی


نرمین آهنگری- حضرت ولی‌عصر (عج)


صبا رحیمی- شهید معینیان


سوسن اکبری- شهید عضدی



عکس: شکیبا شیرازی‌تهرانی- عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار