۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۸۲۱۲۷
مرحوم عبدالرحیم بادامچی‌زاده، عضو هیئت علمی گروه آمار دانشکده علوم ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبائی

دکتر عبدالرحیم بادامچی‌زاده، استاد آمار و ریاضی و عضو هیئت علمی گروه آمار دانشکده علوم ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبائی به دلیل سکته قلبی درگذشت.


به گزارش عطنا، مرحوم بادامچی‌زاده، دانشیار گروه آموزشی آمار دانشکده علوم ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبائی بود که روز گذشته بر اثر سکه قلبی دار فانی را وداع گفت.


از جمله مهمترین سوابق علمی و پژوهشی مرحوم بادامچی‌زاده که متولد چهارم اردیبهشت‌ماه، 1343 بود را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.


روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت به بازماندگان آن مرحوم و خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی از خداوند متعال برای روح بزرگ ایشان، رحمت و آمرزش الهی مسئلت داریم.


همچنین مراسم تشییع و تدفین این استاد با حضور استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی به‌خصوص دانشکده‌های اقتصاد و علوم ریاضی و رایانه و دانشجویان این دانشگاه روز 24 فروردین‌ماه از در منزل واقع در خیابان کارگر شمالی نرسيده به بيمارستان قلب، خيابان شهريور، پلاك ٥٠، برگزار و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.


همچنین مراسم شام غريبان، جمعه شب 24 فروردین‌ماه از ساعت ٢٠ الي ٢١ در مسجد امير واقع در خيابان اميرآباد، روبروي پمپ بنزين و مراسم ترحيم آن مرحوم از ساعت ١٨ الی 19 و 30 دقیقه روز يكشنبه، 26 فروردین‌ماه در مسجد نور واقع در ميدان فاطمي برگزار مي‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار