۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۷۵۴۷۵
اولین جلسه شورای اجرایی انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

دبیر مجمع انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با برگزاری انتخاباتی با حضور شورای اجرایی این انجمن‌ها در معاونت فرهنگی و اجتماعی، انتخاب شد.


به گزارش عطنا، اولین جلسه شورای اجرایی انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، 9 اسفندماه با حضور علیرضا امید‌بخش، مدیر امور فرهنگی برگزار شد.


در این نشست علاوه بر مدیر امور فرهنگی، محمدرضا رحمت‌خواه و سمیرا قناعتیان، کارشناسان انجمن‌های علمی-دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی نیز حضور داشتند.


از هفت دبیر انجمن علمی-دانشجویی عضو شورای اجرایی انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، 6 نفر در این جلسه حضور داشتند که شامل، ستاره رفیعیان، دبیر انجمن علمی-دانشجویی رشته مترجمی عربی از دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، ندا خانی‌فراهانی، دبیر انجمن علمی-دانشجویی رشته حقوق ارتباطات و محمدعلی صارمی، دبیر انجمن علمی-دانشجویی رشته روابط بین‌الملل از دانشکده حقوق و علوم سیاسی، حامد وثوقی دبیر انجمن علمی-دانشجویی رشته مدیریت بازرگانی و نفیسه نجفی دبیر انجمن علمی-دانشجویی رشته مدیریت MBA از دانشکده مدیریت و حسابداری و علیرضا چمن‌زار، دبیر انجمن علمی-دانشجویی رشته‌های تعاون و رفاه اجتماعی از دانشکده علوم اجتماعی بودند.


پس از معارفه اعضای شورای اجرایی انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی هر یک از آنها به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.


اعضای شورای اجرایی انجمن‌های علمی-دانشجویی خطاب به امید‌بخش، مدیر امور فرهنگی، خواستار افزایش مزایای فرهنگی برای فعالان انجمن‌ها علمی-دانشجویی شدند و او نیز اعلام کرد که این خواسته دبیران انجمن‌ها را پیگیری می‌کند.


پس از مطرح کردن مشکلات و امکانات دفاتر انجمن‌های علمی-دانشجویی ، قرار بر این شد که دفاتر انجمن‌ها در دانشکده‌ها توسط مدیر امور فرهنگی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و تجهیزات لازم در اختیار آنها قرار بگیرد.


در پایان این جلسه سه نفر از شورای اجرایی انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برای انتخاب دبیر مجمع این انجمن‌ها، کاندیدا شدند که ندا خانی‌فراهانی، دبیر انجمن علمی-دانشجویی رشته حقوق ارتباطات، چمن‌زار، دبیر انجمن علمی-دانشجویی رشته تعاون و رفاه اجتماعی و محمدعلی صارمی، دبیر انجمن علمی-دانشجویی رشته روابط بین‌الملل بودند.


از 6 رأی مأخوذه، علیرضا چمن‌زار، دبیر انجمن علمی-دانشجویی رشته‌های تعاون و رفاه اجتماعی با کسب اکثریت آرا (سه رأی) به عنوان دبیر مجمع انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی انتخاب شد و صارمی و خانی‌فراهانی هر کدام به ترتیب دو و یک رأی را به خود اختصاص دادند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار