۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۷۰۵۳۰
Mosahebe - Neysari (8)

نیساری، مدیر اداره رفاه کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه این دانشگاه دارای 600 عضو اداری بازنشسته است، اظهار کرد: 50 درصد هزینه درمان بازنشسته‌ها و افراد تحت تکلف آنها را در قالب بیمه تکمیلی پرداخت می‌شود.


محمد نیساری در حاشیه برگزاری آیین بزرگداشت بازنشستگان اداری دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار عطنا، بیان کرد: دانشگاه علامه طباطبائی دارای 600 عضو بازنشسته اداری در بخش‌های مختلف است.


وی افزود: در جشن برگزار شده برای اعضای بازنشسته اداری دانشگاه علامه طباطبائی کسانی که در سال 96 هم بازنشسته شده بودند به این جشن دعوت شدند.


نیساری با بیان اینکه آیین بزرگداشت بازنشستگان اداری دانشگاه علامه طباطبائی با هدف ارج نهادن به زحمات 30 ساله این عزیزان در طول خدمت‌شان برگزار شده است، گفت: این جشن بیشتر با هدف یک دور همی دوستانه برای این افراد بود.


وی در همین رابطه تصریح کرد: برخی از این افراد بازنشسته حتی در طول یک‌سال هم همدیگر را نمی‌بینند و این جشن فرصتی را فراهم می‌کرد تا دور همدیگر جمع شده و خاطرات گذشته را مرور کنند.


مدیر اداره رفاه کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه در جشن امسال برای بازنشستگان تلاش کردیم تا رسمیت در برنامه‌های آن را کاهش دهیم، گفت: تعداد 550 مهمان به این جشن دعوت شده بودند و سعی کردیم بر اساس نظرسنجی‌های سال گذشته و رضایت و خواست این عزیزان برنامه‌ها را در نظر گرفته و اجرا کنیم.


وی با بیان اینکه جشن پایان سال بازنشتگان دانشگاه علامه طباطبائی هر سال در اسفندماه برگزار می‌شد، اظهار کرد: ولی امسال به دلیل ترافیک کاری که معمولاً در اسفندماه وجود دارد، این جشن در هفته سوم بهمن‌ماه برگزار شد.


نیساری اضافه کرد: در این جشن معاونان دانشگاه از جمله محمدرضا ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع، حمیدرضا علومی‌یزدی، معاون پژوهشی و نعمت‌الله ایرانزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی حضور داشتند.


وی خاطرنشان کرد: مبنای برگزاری آیین بزرگداشت بازنشستگان اداری دانشگاه علامه طباطبائی نظرسنجی‌هایی بود که در جشن سال گذشته توسط بازنشستگان اداری دانشگاه پر شده و در اختیار مسئولان برگزاری قرار گرفته بود.


نیساری در ادامه با اشاره به اینکه بودجه و امکانات در وهله اول برای شاغلین دانشگاهی هزینه می‌شود، گفت: به‌رغم مشکلات و محدودیت‌هایی که طبعتاً دانشگاه با آن مواجه است ولی تسهیلات و امکانات خوبی را در اختیار بازنشستگان قرار داده‌ایم.


وی با بیان اینکه با توجه ویژه دکتر سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر ویژه، معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه خدماتی را برای بازنشستگان اداری دانشگاه فراهم کرده‌ایم، افزود: عزیزان بازنشسته می‌توانند از برخی امکانات دانشگاه مثل بیمه تکمیلی نیز استفاده کنند.


مدیر اداره رفاه کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به اینکه 50 درصد هزینه درمان بازنشسته‌ها و افراد تحت تکلف آنها را در قالب بیمه تکمیلی پرداخت می‌شود، بیان کرد: مبلغ بسیاری بزرگی از بودجه رفاهی دانشگاه صرف پرداخت همین هرینه‌ها شده است.


وی افزود: سعی کرده‌ایم امکاناتی را که برای شاغلین دانشگاه فراهم کرده‌ایم، برای بازنشسته‌ها هم در نظر بگیریم، گفت: بر اساس مجوز کمیته رفاهی دانشگاه، افراد بازنشسته دانشگاه به همراه خانواده‌های آنها می‌توانند از هتل کیش‌مهر فریدون کنار با تخفیف مناسب استفاده کنند.


نیساری با بیان اینکه در سال گذشته 400 نفر از افراد بازنشسته دانشگاه را به سفر مشهد مقدس اعزام کردیم، خاطرنشان کرد: امسال نیز تاکنون 200 نفر به مشهد اعزام شده‌اند و امکانات مناسبی نیز برای آنها در این سفر در نظر گرفته شده بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار